gebarentaal hulp

25-11-2015 20:24 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag in de omgeving Zuid Holland in contact komen met doven/slechthorenden of mensen die veel kennis in de gebarentaal hebben.

Waarom??? ik wil graag mensen verder helpen,mijn gebaren kennis bijhouden en oefenen.

Op mijn werk begeleid ik 2 dove collega,s waarvan 1 in de oude gebaren blijft communiceren en 1 in de nieuwe.(waardoor ik merkte dat mijn kennis achter ging lopen/minder werd).

In t verleden heb ik NGT 1 en 2 afgerond en heb afgelopen jaar Nederlands gebarentaal module 1- doorbraak gedaan en hoop volgend jaar t vervolg te kunnen doen.

Leeftijd niet heel belangrijk, gewoon een leuk contact,

Mijn gebarentaal is niet optimaal, maar dat wil ik graag verbeteren.
Alle reacties Link kopieren
In Dordrecht is volgens mij regelmatig een gebarencafe avond, een makkelijke manier om met doven/SH in contact te komen. Wat ook nog zou kunnen is meedoen met een activiteit, Wezodo organiseert regelmatig activiteiten en vaak mag je als horende ook aansluiten (wel even van te voren informeren). www.dovenagenda.nl staan ook altijd veel activiteiten op. De meeste activiteiten die ik bezocht heb waren erg gezellig.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel voor je reactie Dinte, ik ga eens een kijkje nemen op de site.
Alle reacties Link kopieren
Geen echte reactie op je OP, maar misschien wel interessant/leuk: de pagina 'het gebaar van de dag' volgen op FB.



In ieder geval fijn dat je je zo inzet, succes met de zoektocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven