Gelijkgestemde vriendinnen gezocht 1.2 (rond de 30)

14-05-2016 17:10 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hola ladies!



Dit forum heb ik omgedoopt met nummer 1.2, want zag veel oproepen met dezelfde wens, maar deze is net iets specifieker! Ook ik ben blij met mijn leven en vele lieve vrienden, maar de meesten zitten helaas voor mij in een andere levensfase. Ze zijn gesetteld en /of kids en ik ben een 'losspringende' single, die nog veel wil zien en doen! Verder ben ik 31, ondernemend, sportief, hou van een drankje, festival, lekker (uit)eten, maar ook van psychologie / persoonlijke ontwikkeling. Daarbuiten ben ik gewoon breed geinteresseerd en ruimdenkend.



Wat ik dan ook heel leuk en gezellig zou vinden is in contact komen met vrouwen, die ook ondernemend zijn, rond de 30, single en geen kids. Een man is voor mij geen belemmering, als je er maar niet aan vastgeplakt zit ;), dat zal ik overigens ook nooit zijn in een relatie. Wat kinderen betreft, ik denk niet dat ik ze ooit wil, dus ben benieuwd of hier vrouwen tussen zitten, die ook zo in het leven staan!



Aless

Ik woon trouwens in het centrum van Rdam
Alle reacties Link kopieren
Mis nog welke regio?
Alle reacties Link kopieren
In welke regio?
Alle reacties Link kopieren
Dit ben ik!



In welke regio?
Alle reacties Link kopieren
Klinkt leuk Welk regio?
Alle reacties Link kopieren
Als Aless niet meer terug komt kunnen we misschien zelf iets regelen?

Ik zit in Utrecht stad.
Alle reacties Link kopieren
Ik in Amsterdam
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens
Alle reacties Link kopieren
Regio Rdam en omgeving
Alle reacties Link kopieren
Als er vrijwilligers zijn dan regel ik een groepsapp!
Alle reacties Link kopieren
Ik stuur je een berichtje
Alle reacties Link kopieren
O, da's me toch een beetje te ver weg :(
Alle reacties Link kopieren
@Aless sorry voor late reactie, ik stuur je een bericht! Enne trouwens als er meiden rond haarlm/randstand en omgeving vandaan komen, hou ik mij ook aanbevolen :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven