gezellige contacten in Rotterdam e.o.

05-09-2015 15:52 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben op zoek naar meiden/dames om leuke dingen mee te doen in Rotterdam e.o. De reden dat ik hier een oproepje plaats is omdat ik het lastig vind om nieuwe mensen te leren kennen, omdat ik schijnbaar in een totaal andere levensfase zit dan leeftijdsgenoten... Iedereen om me heen is getrouwd/samenwonend/heeft kinderen. Ik woon alleen en ben vrij & gezellig. Het lijkt me superleuk om nieuwe contacten op te doe om mee af te spreken buiten de deur, uitgaan c.q. borrelen, samen te koken of uit eten, een intelligent gesprek of gewoon slap ouwehoeren en lachen. Wellicht vloeit er een vriendschap uit voort?!



Wat meer informatie over mezelf: ben 33 jaar (ik word altijd jonger geschat), woon vlakbij Rotterdam. Ben spontaan qua karakter en ben ondernemend. Ik pas me gemakkelijk aan en sta open om nieuwe activiteiten te ondernemen.



In mijn vrije tijd hou ik van: uit eten gaan, reizen, koken, thee, films, cabaret, concerten – en muziekfestivals bezoeken, dansen, muziek, beauty, lezen, series kijken, sporten, terrasjes en zomerfestivals.



Spreekt dit je aan en heb je zin om op korte termijn af te spreken onder het genot van een hapje en/of een drankje te doen? Laat dan even een berichtje achter!
You're never fully dressed without a smile :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik herken jouw bericht helemaal!

Ik ben zelf 27 jaar, maar mijn vriendinnen zitten ook in een andere levensfase (getrouwd/kinderen, en opeens dan ook geen vrije tijd meer) - veel verwaterde contacten, daardoor.



In mijn vrije tijd hou ik van: uit eten gaan, reizen, eten (koken/uit eten gaan), films, musicals, concerten – dansen, muziek, beauty, lezen, series kijken, sporten, terrasjes en dagjes uit.

Ik ben niet zo van de festivals, maar al je overige interesses sluiten bij mij aan haha.



Hoop van je te horen.
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Hoii, ik ben 33 jaar en kom uit Rotterdam. Je oproepje spreekt mij wel aan. Het is heel herkenbaar, binnen mijn vriendinnenkring zijn er veel vriendinnen al gesetteld, getrouwd. Ik ben zowel de enige vrijgezel tussen mijn vriendinnen.Daarom ben ik ook op zoek naar nieuwe mensen om leuke dingen te ondernemen. Ik vind het leuk om naar bios te gaan, uiteten, stappen ,drankje doen, festivals bezoeken, borrelen, hightea, reizen.



Ik hoor graag van je.



Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
@nan31; Ik zou je ook graag een berichtje sturen, maar dat gaat niet?



Misschien ook iets met z'n 3-en mogelijk?
anoniem_252379 wijzigde dit bericht op 09-09-2015 20:30
Reden: Extra regel
% gewijzigd
It's not always easy, but it's worth it.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog iemand! Ook 27 en omgeving Rotterdam. Vanwege verhuizing dit jaar nog weinig (lees: geen) vriendschappen in de buurt.



Iemand heeft een facebook groep vanuit het forum aangemaakt voor Den Haag. Er worden regelmatig dingen gepland. Misschien is zoiets ook leuk voor Rotterdam? Of een whatsapp groep ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee Esther, daar zou ik dan graag aan mee willen doen! Ben wel wat ouder, 37 jaar maar zoek ook dames uit Rotterdam vooral om mee te stappen.
Alle reacties Link kopieren
Is de facebookgroep zo vindbaar?



https://www.facebook.com/groups/5017269 ... 5/?fref=ts
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een berichtje Esther en ja ik kan de groep zien!
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon ook sinds kort in Rotterdam en zoek nog leuke vriendinnen om gezellige dingen mee te ondernemen!



Heb me aangemeld bij de Facebook groep.



Hopelijk tot snel!
Alle reacties Link kopieren
@j1107 als het goed is kan je een priveberichtje naar me sturen. Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
@Chaii, ik ben 33 jaar , ik ben ook op zoek naar andere dames die nog van stappen houden. Ik woon trouwens in Rotterdam. Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_201741 wijzigde dit bericht op 09-03-2018 17:14
0.00% gewijzigd
*
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al afgesproken? Sluit graag aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven