Gezellige dames/moeders omgeving Arnhem/Dieren/Apeldoorn

30-09-2016 09:30 24 berichten
Hey Dames,



Ik ben op zoek naar leuke meiden rond de leeftijd van 28 om mijn sociale netwerk wat uit te breiden. Woon sinds een goed jaar in Dieren, maar ik merk dat ik meer contacten wil. Mijn onregelmatige werk als begeleider in psychiatrie werkt hierin ook niet echt mee. Ik ben zelf zwanger van ons eerste kindje, dus moeders zijn ook zeker welkom, gezellig zelfs om ervaringen uit te wisselen.



Hobby's zijn grotendeels: reizen, uit eten, dagjes weg, lezen, bankhangen (met een serietje ofzo), wandelen, nieuwe dingen uitproberen en gezellig samenzijn met vrienden/familie.



Laat maar wat achter als het je gezellig lijkt in contact te komen!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hai,



Ik woon vlakbij Dieren, in Velp, en ook zwanger van de eerste. Het lijkt me leuk om met andere moeders/zwangeren die in de buurt wonen in contact te komen. Gezellig om een keertje af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

ik woon in Huissen (onder Arnhem) en ben ook zwanger van onze eerste. Het lijkt mij dan ook heel leuk in contact te komen met zwangeren/moeders in de omgeving!
Gezellig dames! Velp is inderdaad praktisch om de hoek! Huissen is ook niet ver weg! Hoe ver zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hey Carola,

Ik ben nog maar heel pril zwanger. 5w6d en jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik al een stukje verder ;)... Bijna 35 weken!
Alle reacties Link kopieren
Dan ben je zeker een stuk verder! Wat leuk! Al bijna mama dus
Ik ben nu 32 weken! Gefeliciteerd trouwens met jullie zwangerschap!

Leuk misschien om nummers uit te wisselen en even te appen ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk goed idee, ik zal je een berichtje sturen
Upup!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Carola988,



Ik ben Francien, 28 en woon in Zevenaar met mijn vriend. Mijn zoontje is vorige week 1 geworden. Ik zoek ook mama vriendinnen! Zag dat je je bericht ge-upt had dus als je nog op zoek bent dan zie ik je berichtje wel!



Groetjes, Francien
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik woon ook in de regio (wegens privacy wil ik hier niet meer vertellen) en heb 2 jonge kindjes Zoekt er nog iemand leuke contacten?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds een aantal maanden ook in deze regio en ken hier nog niet veel mensen! Ik heb een zoontje van 14 maanden. Ik zou het ook leuk vinden om nieuwe contacten op te doen!
Hey dames,

Sorry voor de late reactie, vergeet soms dat ik hier ook nog actief ben, en drukdrukdruk met werk en kleintje etc!

Leuk om een groepsapp te starten misschien? Zo ja, stuur me jullie nummer maar, dan maak ik er een aan!

Hoor het graag!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk, helaas ben iets te oud 35 jaar. Ben wel jong van geest hoor komt wel uit omgeving Arnhem
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 26 maart 2017 @ 10:33:

Leuk, helaas ben iets te oud 35 jaar. Ben wel jong van geest hoor komt wel uit omgeving ArnhemIk ben ook 32 hoor :P Keertje een oude wijven date doen? :D
Alle reacties Link kopieren
quote:divarg schreef op 30 maart 2017 @ 20:41:

[...]



Ik ben ook 32 hoor :P Keertje een oude wijven date doen? :DHahaha is goed! Begin je een topic voor 30+? Oude wijven club ;)
..
Och leeftijd maakt ook eigenlijk niet zoveel uit haha, degene die willen, stuur maar even berichtje met nummer! Dan maak ik app groep aan!
Alle reacties Link kopieren
quote:MissyV33 schreef op 31 maart 2017 @ 14:00:

[...]





Hahaha is goed! Begin je een topic voor 30+? Oude wijven club ;)Hahaha :D Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carola988 schreef op 03 april 2017 @ 16:08:

Och leeftijd maakt ook eigenlijk niet zoveel uit haha, degene die willen, stuur maar even berichtje met nummer! Dan maak ik app groep aan!Gedaan!
Up!
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,



Mag ik misschien ook aansluiten? Ik woon in Apeldoorn, ben 27 jaar en heb een zoontje van 10 weken.

Het lijkt mij leuk om met andere moeders in contact te komen.



Groetjes
Tuurlijk, stuur maar een berichtje met je nummer! Gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven