Gezellige (festival) vriendin gezocht Utrecht e.o.!

10-04-2015 12:15 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Herkennen jullie dit ook? Je hebt lieve vriendinnen om je heen waar je af en toe heel leuk mee kunt afspreken, maar op de een of andere manier lukt het nooit eens spontaan een avondje de kroeg in te gaan, een festival te bezoeken of een dagje uit te gaan. In mijn geval zijn mijn lieve vriendinnen vaak te druk met kinderen, vriendjes, werk of wonen ze simpelweg te ver weg om spontane dingen te ondernemen in Utrecht en omgeving.



Erg jammer voor mij en daarom ben ik op zoek naar gezellige, oprechte en enthousiaste meiden die het net als ik leuk vinden om festivals te bezoeken, avondjes te stappen, gezellig samen te eten (al dan niet zelf gekookt), samen films te kijken, naar het strand te gaan, een terrasje te pakken of wat dan ook.



Ik ben een meid van 29 jaar, sportief, enthousiast en single (maar wel af en toe lekker aan het daten).



Sluit dit bij je aan, dan zou ik het leuk vinden wat van je te horen Mijn e-mailadres is: vivastefanie@hotmail.com



Groetjes, Stefanie
Alle reacties Link kopieren
Leuke oproep!



Ik pas niet in je plaatje maar wilde het toch even zeggen
Klinkt goed, ik heb je gemaild!
Hi dames,



Klinkt herkenbaar! Ik mis ook vooral de spontaniteit en iedereen is maar druk, druk. Ik zag jouw topic ook zojuist voorbij komen Vivautrecht85 en deze sprak me ook erg aan. Ik woon in de omgeving van Hilversum en ben 27 jaar. Misschien kunnen we een facebookgroepje oprichten en eens een drankje doen? lijkt me leuk om van jullie te horen!



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ook gemaild :-)
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar! Ik werk in Utrecht en woon in Hilversum. Ook mijn lieve vrienden moet ik altijd weken van te voren boeken, haha. Ik ga je een berichtje sturen!
Alle reacties Link kopieren
Hi meiden,



Blij om te lezen dat ik niet de enige ben! Ook ik mis een paar gezellige vriendinnen om 'spontaan' leuke meidendingen mee te ondernemen! Mijn vriendinnen wonen veelal ver weg en het is bijna niet mogelijk iets op korte termijn te plannen. Ik zou het dan ook erg leuk vinden mij bij jullie aan te sluiten! Lijkt me een leuk idee om iets te plannen en binnenkort lekker op het terras een drankje te doen?!



Groetjes, Linda
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stefanie,



Leuke oproep en dit is echt heel herkenbaar.

Misschien kunnen we via een whatsappgroepje/faceboekgroepje iets afspreken mochten er nog meer reacties komen.

Ik zal je nog een prive bericht sturen met mail adres.



Groetjes,



Jolanda
Alle reacties Link kopieren
Heel herkenbaar! Ik ben er ook zeker voor in om wat gezelligs te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb stefanie inmiddels op de app. Misschien kunnen we een groepsapp maken? Als je wil kun je me een PM sturen, of een mail (iklustgeenkoffiesorry@Outlook.com)!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal zijn er ook vrouwen van rond de 50 jaar die ook wat leuks willen gaan doen omgeving Bilthoven??
Alle reacties Link kopieren
Oehh ik zou het ook leuk vinden om eens aan te sluiten:)
Alle reacties Link kopieren
Zooo herkenbaar!

Ik sluit me graag bij jullie aan .
Alle reacties Link kopieren
Niet single, maar wel in voor het ontmoeten van nieuwe meiden en gezelligheid dus ik sluit me graag aan ;) Is er inmiddels al een app-groep of iets anders wat ik zou kunnen joinen? Zodra ik uitgevogeld heb hoe ik een PM moet sturen zal ik dat even doen, VivaStefanie!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Herkenbaar en het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen en gezellige dingen mee te ondernemen. :-)



Heb je een e-mail gestuurd Stefanie.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Heb je een email gestuurd.

Gr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven