Gezellige kinderloze meiden gezocht

04-03-2017 10:44 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
De tijd is voorbij gevlogen. Inmiddels over de 35 jaar en als ik om mij heen kijk hebben al mijn vriendinnen inmiddels een gezinnetje. Ik gun t iedereen van harte. Wel mis ik stiekem de gezelligheid van vroeger. Lekker borrelen, eten, wandelen, sporten zonder de gespreksonderwerpen van luiers, zwemles of playdates. Wie oh wie ook, woont in omgeving deventer/ apeldoorn en heeft behoefte om nieuwe mensen te leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
Haha herkenning alarm
Kan me zo in vinden wat je zegt .tegenwoordig is iedereen zo druk met zijn leven .Alltijd gezellig om nieuwe mensen te leren kennen . Helaas kom ik ook niet uit de buurt .

Meiden uit buurt van haarlem stuur gerust een bericht ????????.
[quote]nicelady87 schreef op 05 maart 2017 @ 07:18:

Kan me zo in vinden wat je zegt .tegenwoordig is iedereen zo druk met zijn leven .Alltijd gezellig om nieuwe mensen te leren kennen . Helaas kom ik ook niet uit de buurt .

Meiden uit buurt van haarlem stuur gerust een bericht .
Alle reacties Link kopieren
Jeetje wat een herkenning! En niet regio gebonden schijnbaar. Is t wellicht een om een groepsapp te beginnen: Praten over de onderwerpen die ons bezig houden? Bij interesse stuur mij een pb.
Alle reacties Link kopieren
quote:nicelady87 schreef op 05 maart 2017 @ 07:18:

Kan me zo in vinden wat je zegt .tegenwoordig is iedereen zo druk met zijn leven .Alltijd gezellig om nieuwe mensen te leren kennen . Helaas kom ik ook niet uit de buurt .

Meiden uit buurt van haarlem stuur gerust een bericht ????????.Ik kom uit de buurt van Haarlem! Heb veel vrienden maar wonen allemaal nog in Amsterdam, vele met kinderen en baan en daardoor weinig tijd. Ik heb het ook heel druk, maar zou het leuk vinden wat flexibele mensen (of eentje) in de buurt te hebben om af en toe bv. drankje op het strand mee te doen enzo. Gewoon zonder drie maanden vantevoren een agenda-aanvraag te hoeven doen.
Alle reacties Link kopieren
@Compliance je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
quote:Blaadje84 schreef op 04 maart 2017 @ 18:19:

[...]





Ik woon ook in Friesland Misschien even pb voor contact?



Oh.. ik zie dat jij optie voor pb niet ingeschakeld hebt..IK ook friesland, en heb ook wel interesse innieuwe contacten, die kinderloos zijn.
Alle reacties Link kopieren
Leuk ik ga je een pb sturen voor de app!
quote:Fryskfaam schreef op 05 maart 2017 @ 09:56:

[...]





IK ook friesland, en heb ook wel interesse innieuwe contacten, die kinderloos zijn.Hoi Fryskfaam! Als je je optie voor priveberichten aanzet, kunnen we even contact leggen?
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk, veel herkenning! Helaas woon ik niet in de buurt van Deventer, maar in Nijmegen. Een groepsapp lijkt me zeker leuk!
Alle reacties Link kopieren
Hi dames, inmiddels 4 enthousiaste reacties voor een groepsapp. Die wil ik dus graag aanmaken en dat ga ik zeker doen.



@ Mare85, ik heb een pb reactie proberen te geven, maar deze komt in mijn inbox lijkt t. Heb jij je pb wel aan staan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Blaadje84 schreef op 05 maart 2017 @ 14:09:

[...]





Hoi Fryskfaam! Als je je optie voor priveberichten aanzet, kunnen we even contact leggen? Staat aan nu!
Alle reacties Link kopieren
quote:Mimi02 schreef op 06 maart 2017 @ 08:42:

Oh leuk, veel herkenning! Helaas woon ik niet in de buurt van Deventer, maar in Nijmegen. Een groepsapp lijkt me zeker leuk!Wie weet lezen meer dames uit Nijmegen dit topic
Alle reacties Link kopieren
Even een beetje uppen
Herkenbaar! Ik omgeving Nijmegen.
Mimi02, je hebt een pb :-)
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook interesse! ik woon in Deventer
Alle reacties Link kopieren
Yessss.



Interesse vanuit een half uurtje rijden vanaf Deventer. Wel 40+ maar geen kinderen
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
quote:beeertje schreef op 14 maart 2017 @ 20:34:

Yessss.



Interesse vanuit een half uurtje rijden vanaf Deventer. Wel 40+ maar geen kinderenNou, maar er is niets mis met 40+ haha
Alle reacties Link kopieren
quote:theelepel-vrouwtje schreef op 14 maart 2017 @ 20:49:

[...]





Nou, maar er is niets mis met 40+ hahaZeker niet. Maar aangezien TO 35 is, vindt ze me misschien te oud (hoewel ik natuurlijk nog hartstikke jong ben)
Aan het typen...............
Alle reacties Link kopieren
@ beeertje



Welnee joh
Alle reacties Link kopieren
Oh en dat je jong bent is een feit
Alle reacties Link kopieren
ik ben 31 en vind je niet te oud hoor
Alle reacties Link kopieren
En herkenbaar
Alle reacties Link kopieren
quote:daantje1044 schreef op 14 maart 2017 @ 20:56:

ik ben 31 en vind je niet te oud hoor Kijk, dat bedoel ik maar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven