Gezellige meiden Amsterdam 27-35

21-02-2015 13:29 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Ik ben een gezellige en spontane dame van 31 jaar en ben opzoek naar gezellige meiden om leuke dingen mee te ondernemen. Ik vind het altijd leuk om dingen te ondernemen, alleen vanwege drukke agenda's van iedereen, is afspreken altijd lastig en moeten afspraken maanden van te voren gepland worden. Het zou leuk zijn om wat gezellige meiden te leren kennen uit Amsterdam of omgeving die net zoals ik opzoek zijn naar gezelligheid.

Ik houd zelf van koken, eten of drinken in de stad, sporten, mode/beauty, musea, steden bezoeken etc. Herken je jezelf hierin stuur mij dan een berichtje en wie weet kunnen we binnenkort iets leuks doen!
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb je een pb gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
via ander oproepje op t forum probeer ik op 15 maart gezellig clubje meiden bij elkaar te krijgen voor een borrel. Kom je ook?



In het kort even iets over mijzelf bijna 37 jaar en ik woon in Amsterdam Oost samen met mijn vriend en 2 poezen. Naast mijn drukke baan bij een bank onderhoud ik een tuintje van een oudere dame, iets voor een ander doen vind ik belangrijk.



Ik zoek altijd naar de combi de voordelen van een geweldige stad als Amsterdam (theater, festivals, kroegjes, terrasjes, restaurantjes) en de natuur (het geweldige uitzicht vanuit ons huis over t water, heerlijk varen door of rond Amsterdam, mooie fietstochten ten noorden van Amsterdam bijvoorbeeld.) Of gewoon weekendje weg wandelen/fietsen/strand. Ook op vakantie geniet ik van natuur in de bergen, nationale parken, veel wandelen, skien.



Ik ben opzoek naar vriendinnen die net als ik een brede kijk op de wereld hebben, ondernemend zijn en positief ingesteld. Wie gaat er binnenkort mee voor theateravondje, museum, borrel etc?
Pluk de dag, geniet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven