Gezellige meiden Amsterdam gezocht

29-09-2015 13:03 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Ik ben 32 jaar, single en ik woon in Amsterdam. Ik heb een aantal leuke vriendinnen om mij heen maar ik merk dat het toch lastiger wordt om spontaan af te spreken. Daarom mijn oproepje hier, het lijkt me leuk om wat nieuwe meiden te leren kennen om leuke dingen mee te ondernemen.



In de zomer hou ik ervan om festivals af te gaan, vooral food/wijn/bier/bandjes festivals. Verder borrel ik graag en vind ik het leuk af en toe uit te gaan. Ik hou van fashion/shoppen, series kijken, lezen, koken, films, gezelligheid en ik sport regelmatig.



Lijkt het je leuk af te spreken? Stuur me dan gerust een berichtje! Als er meerdere zijn, kunnen we misschien met een groepje afspreken.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
In de zomer? Is dat niet net geweest?
Alle reacties Link kopieren
Klopt! Maar het is zulk lekker weer dat ik nog een beetje in zomerse sferen ben ;)
Alle reacties Link kopieren
Hi Loura,



Je oproepje klinkt leuk en herkenbaar!

Lijkt me gezellig een keer af te spreken Ik ben zelf 31 jaar en kom ook uit de buurt van Amsterdam.



groetjes

Kim
Alle reacties Link kopieren
Hey!

Het lijkt mij ook leuk, alleen ben ik 21 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Kimnicole, leuk dat je hebt gereageerd. Het lukt me niet om je een privé bericht te sturen. Misschien kun je mij even een bericht sturen met je email.



Victoria, ik heb je een privé bericht gestuurd.
Alle reacties Link kopieren
Lukt mij ook niet bij jou haha!

Je kan me mailen op kim_nicole84@hotmail.com
Alle reacties Link kopieren
Heey!

Ik ben 29 jaar en woon in Amsterdam

Het lijkt mij gezellig om een keer met jullie af te spreken!

Hadden jullie al iets in de planning?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laura en Kim



Het lijkt me gezellig om bij jullie aan te sluiten.



Ik ben 31 jaar, single en ik woon in het centrum van Amsterdam.



Ik heb veel leuke en lieve vriendinnen om me heen maar het merendeel is helaas gesetteld

waardoor even spontaan afspreken er vaak niet inzit.



Het lijkt me leuk om een paar leuke nieuwe vriendinnen te ontmoeten in Amsterdam en om een leuke vriendschap samen op te bouwen. Ik vind het heerlijk om op vrijdagavond naar een leuke club te gaan en heerlijk te dansen. Maar ook uiteten, wijntjes drinken in een leuke kroeg, bioscoop, yoga en natuurlijk gewoon gezellig bijpraten in een dikke trui en een kopje verse muntthee



Ik heb Kim net een email gestuurd, dus Kim heeft mijn emailadres als het goed is.



Lijkt me leuk iets te horen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hay versemuntthee ;) haha weet je echte naam niet ;)

Ik lees je berichtje net, ik weet niet of jij al inmiddels iets had gehoord van Loura en Kim? ik iedergeval nog niet, maar lijkt me leuk om in contact te komen, misschien kan je mij even in een prive bericht je facebook ofzo doorgeven zodat we kennis kunnen maken

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik ben vaak in Amsterdam. Kan ik ook aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik kom uit Amsterdam en 35 en lijkt mij ook leuk om aan te sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Hey! Ik ben 31, woon ook nog niet zo lang in Amsterdam. Uit eten, bios, de stad in, sporten.. Muntthee op de bank klinkt ook goed... Lijkt me leuk om jullie te leren kennen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden! Leuk dat jullie hebben gereageerd! Misschien is het handig als jullie via de PM jullie email adressen en/of telefoonnummers even doorgeven. Lijkt me leuk om met een groepje af te spreken :D
Hoi Laura, leuk idee, je moet wel even activeren dat je privé berichten kan ontvangen bij je instellingen. Anders kan ik ze wel ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
O hahaha ik heb Kim een emailtje gestuurd in plaats van jou Laura! Pm kan ik ook niet sturen staat niet geactiveerd
Alle reacties Link kopieren
Ow haha bedankt voor de tip Deedees. Anders wordt het een beetje lastig ja
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden en laura, klinkt gezellig hier, wil ook mijn clubje wat uitbreiden. Hobby's komen overeen!! Ik ben 34 jaar en kom uit de Haarlemmermeer.

Kan ik nog aansluiten?

Liefs mel
Alle reacties Link kopieren
ha meiden, ik sluit graag aan! Ben 31. Iemand zin om naar ADE te gaan dit weekend?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Lijkt mij ook leuk om nieuwe meiden te leren kennen. Mijn hobby's zijn shoppen, tennis, koken, reizen, beauty etc. Mocht je dit aanspreken stuur mij dan een pb!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Ik ben ook net in Amsterdam komen wonen en zou graag nieuwe mensen ontmoeten. Kan ik nog aansluiten? Ik heb je al een privé bericht gestuurd Loura. Groetjes Floor
Hoi Meiden, mij lijkt het ook leuk om me bij jullie aan te sluiten. Ik ben 29 en heb veel vrienden in Amsterdam, maar iedereen is aan het settelen. Omdat mijn vrienden toch een ander leven krijgen ben ik eigenlijk op zoek ben naar wat single kennissen. Misschien is het een idee om een keertje en drankje te doen en te kijken of het klikt.
Alle reacties Link kopieren
hoi Dames ik ben 24 jaar woon in Amsterdam lijkt me leuk om met jullie in contact te komen

groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Flora32 en Factory_Girl, jullie hebben de optie 'prive-berichten' niet aanstaan
Hoi Dames, wat klinkt het hier gezellig! Ik zou me ook graag willen aansluiten. Ik woon in centrum Amsterdam en ben 31. Verder sluit mijn verhaal (vrienden die settelen etc.) naadloos aan op dat van jullie. Privé bericht aan Floor is verstuurd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven