Gezellige meiden gezocht -- Breda!

03-10-2014 19:18 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi Dames!



Mijn naam is Casey_, 27 jaar uit Breda. Ik ben singel, dol op vrouwenfilms, lezen, een terrasje pakken, vooral op een drankje doen in de kroeg of met een theetje en een bak ijs op de bank zitten en gezellig kletsen!



Door allerlei redenen (met settelen van vriendinnen ver bovenaan) merk ik de laatste tijd steeds vaker in het weekend op tijd in mijn bed te liggen. Dat ben ik eigenlijk beu! Ik heb zin om leuke dingen te doen en geen rekening te hoeven houden met werk/man- of kindlief. Alhoewel ik dit onwijs eng vind heb ik, als trouw meelezer van het Viva-forum, toch de stoute schoenen aangetrokken en een oproepje geplaatst!



Het lijkt mij enorm leuk nieuwe meiden te leren kennen van ongeveer dezelfde leeftijd om gezellig drankjes mee te gaan doen of andere spontane dingen!



Spreekt je dit aan? Dan hoor ik dat graag!
Alle reacties Link kopieren
Hi Casey_ heb je een prive berichtje gestuurd!



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey casey!



Ik ben 26 jaar kom uit Breda en ben net als jij op zoek naar gezellige meiden om een gezellig drankje mee te doen. Na 10 jaar relatie ben ik nu weer single en mijn vriendinnen zitten vaak liever thuis in het weekend met hun vriendjes.



Je kunt me toevoegen op Facebook als je wilt. .er is maar 1 Annerieke in breda😃



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik ben ook 26 en woonachtig in Breda. En ook ik ben sinds kort na een lange relatie weer single. Hierdoor zijn er een hoop contacten verwaterd. Het lijkt mij dan ook leuk om nieuwe meiden te leren kennen en wat gezelligs te gaan doen!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



ik zit met hetzelfde probleem. Ben ook single. Destijds voor mijn vriend naar breda verhuisd. En nu op zoek naar nieuwe vriendinnen in Breda om gezellige dingen mee doen.



groetjes Rowan.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het ook erg leuk. Lijkt het jullie misschien wat om eens met zn allen af te spreken?
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Al jullie berichtjes komen overeen met de situatie waar ik mij in bevind. Ik heb zelf een oproepje geplaatst onder het mom van eet/kookclubje om regelmatig bij elkaar te komen. Lijkt het jullie wat om op zo'n manier bij elkaar te komen? Eten moet je toch en is dan altijd een goede manier om elkaar beter te leren kennen.



Zou me dus graag bij jullie aansluiten, leuk om een keer bij elkaar te komen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben 24 en ook woonachtig in Breda. Mij lijkt het ook leuk om in contact te komen met andere meiden van ongeveer dezelfde leeftijd. Gewoon om eens wat leuke dingen te doen zoals shoppen, terrassen, biosje pakken.

Voor degene die het leuk vindt, voeg me maar toe op Facebook!!!



Groetjes Monique Glerum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven