Gezellige meiden gezocht in Amsterdam

05-12-2015 10:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Deze 24 jarige bijna ex-student zoekt gezellige meiden uit Amsterdam om mee af te spreken. Voorheen heb ik in Groningen gewoond en gestudeerd waar ik veel lieve vriendinnen heb maar nu lijkt het me ook zo leuk deze in Amsterdam te hebben. Ik woon hier nu een klein jaartje en op mijn masteropleiding heb ik wel een aantal meiden leren kennen maar helaas gaan er daarvan ook een aantal weer verhuizen.



Ik ga zelf graag naar festivals, foodevents, drankjes doen, uit eten etc. Lijkt het je leuk om eens samen wat gezelligs te doen, reageer dan vooral of stuur een berichtje



Liefs,



Esmée
Alle reacties Link kopieren
Ik had dit bericht kunnen schrijven, heb een paar jaar in Groningen gestudeerd maar via Friesland nu in Amsterdam terecht gekomen,



Ook mijn vriendinnen wonen overal en nergens, behalve in Amsterdam!



Ik ben 25 werk 32uur en hou van uit eten, terrasjes drankje doen enz.



Lijkt me leuk om weer vriendinnen te maken hier!
Alle reacties Link kopieren
Hé wat leuk om te lezen dat je ook uit Groningen komt! Lijkt me gezellig een keer wat af te spreken.

Ik kan je geen privéberichtje sturen, wil je mij een berichtje sturen?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je een bericht gestuurd! Tenminste ik hoop dat hij goed is aangekomen ;)
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Haha, ook bij mij hetzelfde verhaal, woon nu sinds september in Amsterdam, eerst in Groningen gestudeerd. Stuur ook nog even een berichtje
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi meiden,



Leuke berichten allemaal. Helaas kan ik niet iedereen een privé bericht sturen. Misschien zouden jullie mij een mail kunnen sturen als je interesse heb in nog een nieuw contact.



Ik wil graag nieuwe meiden ontmoeten om van het voorjaar dingen te gaan ondernemen en de stad te leren kennen.

Ik ben een ondernemende meid van 28 jaar oud, werk fulltime en onderneem graag wat op een vrije avond of in het weekend. Ik ben een sportieve meid, hou van fietsen en hardlopen. Ook vind ik koken, uiteten gaan, borrelen of een dansjes doen erg leuk.



Lijkt het je leuk om met mij in contact te komen dan zie ik graag een mailtje voorbij komen op kisseslaurien1988@hotmail.com.



groetjes loulou
Enjoy life en meet new people
Alle reacties Link kopieren
Hi Ladies,



Ik sluit mij ook graag aan! Is er al iets opgezet?

Zelf ben ik 27 jaar en woon inmiddels 6 jaar in Amsterdam. Ik heb leuke vriendinnen om me heen, maar vind het altijd leuk om nieuwe meiden te leren kennen. Pb zijn welkom!



Tot snel!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven