Gezellige meiden gezocht omgeving Almere/Amersfoort/Utrecht

12-07-2015 14:22 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik hou onwijs van leuke dingen doen zoals naar een festival gaan, avondje uit, naar het strand of lekker een terrasje pakken. Maar de meeste van mijn vriendinnen hebben niet vaak tijd of moet je paar weken van te voren boeken. Verder zijn de meeste ook gesetteld waardoor avondje uit al helemaal niet meer ervan komt. Het lijkt me juist leuk om spontaan of is wat vaker elkaar te zien en wat te gaan doen.



Ik woon zelf in Almere maar vind omgeving Amersfoort/Utrecht ook erg leuk, dus die omgeving en alles er tussen is goed. Ben 29 jaar, sportief en vrijgezel.



Zit je in een zelfde soort situatie of lijkt je gewoon gezellig, stuur me dan een bericht.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi ,

Lijkt me leuk.

Zelf woon ik in amsterdam wat niet zo ver van Almere is ;) en ben 24 jaar.. Als het je Leuk lijkt me te leren kennen stuur je maar een privéberichtje.



Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Ik ben 23 jaar en vindt dezelfde dingen leuk.

Ik woon in Utrecht, mocht je contact willen, stuur even priveberichtje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Stephanie,



Leuk berichtje! Ik woon ook in Almere, ben 30 jaar en spontaan dingen doen trekt mij wel!



Als je het leuk lijkt om contact te krijgen, dan hoor ik het graag!



Groetjes Marieke
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Hier een beetje hetzelfde verhaal, plus dat ik nog geen jaar in Utrecht woon dus ook altijd nog ver moet reizen voor vriendinnen.



Het lijkt me gezellig om eens wat leuks te gaan doen!

Ik ben 28, single, reuze gezellig ;) woon in Utrecht en ben te mailen op Viva-Maaike@hotmail.com.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven