gezellige meiden gezocht omgeving Amsterdam (23-28

21-11-2014 17:16 2 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik merk dat veel van me vriendinnen beginnen met settelen en een druk leven hebben en daardoor minder tijd hebben om af te spreken.



Het lijkt me leuk om via deze weg nieuwe contacten op te doen met meiden die ook zin hebben om er af en toe op uit te gaan.



Ik ben 24 jaar en ik woon zelf in Amsterdam. Op latere leeftijd toch nog besloten om te studeren na een mislukte studie. Dingen die ik leuk vind zijn: bios, uiteten, drankjes doen, stedentripjes en ik sta verder wel open voor veel dingen. Oja ik ben zelf niet echt een uitgaanstype.





Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heey, net als jij vind ik het leuk om naar de bioscoop te gaan. Ik ben helaas de enige van mijn vrienden die een pathé-pas heeft, waardoor ik regelmatig in mijn eentje naar de bios ga. Geen punt, maar met iemand samen gaan en vooraf wat eten en evt een drankje na afloop is natuurlijk wel zo gezellig! Vind je het leuk om een keertje met me naar de bios te gaan om te zien of het klikt? Ik ben verder zelf ook 24 en hoewel ik niet in Amsterdam woon werk ik er wel.



Ik wilde je een privé-berichtje sturen maar ik kon niet vinden waar die optie is haha. Kan jij het wel vinden? :P
People throw rocks at things that shine

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven