gezellige meiden gezocht omgeving Winschoten/ Groningen

14-08-2015 19:00 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



ik ben Mellanie en ik ben 22 jaar.

Mijn vrienden hebben allemaal serieuze relaties en hebben weinig tijd om iets spontaans te doen.

Ik ben op zoek naar een gezellige meid of gezellige meiden in de omgeving Winschoten/ Groningen.

Ik hou van shoppen, leuke dagjes weg en een avond stappen.

Als dit jou aanspreekt stuur dan een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hey Mellanie!



Het lijkt mij leuk om een keer af te spreken (misschien met meer Viva meiden erbij) en kennis te maken. Ik ben Lys, 25 jaar en ik woon nu alweer twee jaar in Groningen. Op dit moment studeer en werk ik ook in Groningen, alleen heb ik nog niet echt veel sociale contacten opgebouwd. Ik heb een relatie, maar dat belemmerd mij niet om af te spreken met vriendinnen, lekker op stap te gaan of een terrasje te pakken.



Liefs, Lys
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Mijn naam is Ilona, 24 jaar en woon in Muntendam!

Ik heb wel een relatie en woon samen, maar heb weinig vrienden en regelmatig eens tijd om iets leuks te doen omdat mijn vriend een hobby heeft. Ik vind het ook leuk om dagjes weg te gaan of om een leuke hobby te zoeken samen met iemand.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
heyhey,



lijkt me gezellig, woon nu zelf al 1,5 jaar in groningen maar ken nog weinig mensen/meiden buiten mijn vriend om en zou graag mensen willen leren kennen. ben zelf 23 jaar en werk full time. vind het leuk om dagjes weg te gaan, te shoppen maar een avondje de kroeg in zeg ik ook niet gauw nee tegen.



groetjes
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er al reacties zijn! Misschien een idee om binnenkort samen eens een terrasje te pakken in Groningen? Kunnen we elkaar ontmoeten en een gezellige middag of avond hebben? Zijn er dagen dat jullie wel of niet kunnen?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Liefst een avond of weekend
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Gezellig meiden! Ik kan ook in de avonden (vaak ook s'middags) en weekenden, alleen aankomende vrijdag en weekend ben ik een weekendje weg.
Alle reacties Link kopieren
Misschien komende week op woensdag of donderdag avond? Of volgend weekend?
Alle reacties Link kopieren
Volgend weekend heb ik al een plan dus woensdag of donderdag zou mij beter uit komen.



Groetjes Naomi
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Mij maakt het niks uit
Alle reacties Link kopieren
Woensdag avond dan? Bij de drie? Of hadden jullie een betere plek?
Alle reacties Link kopieren
Woensdagavond bij de drie vind ik helemaal goed!
Alle reacties Link kopieren
Ja goed hoelaat?
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Tegen 8uur? En hoe gaan we elkaar herkennen eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een groeninge/kaki jas en bril. Laten we bij de trap bij de 3 afspreken bij de kant van de gelkingestraat?
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Meiden, ik laat morgen nog even weten of ik er woensdag ook bij kan zijn. Op mijn werk zijn teveel zieken, waardoor ik waarschijnlijk woensdagavond moet werken. Hopelijk is er morgen goed nieuws en anders sluit ik me aan bij (hopelijk) een volgende keer
Alle reacties Link kopieren
Die plek is prima. Is 8uur goed dan? Ik draag zelf ook een bril en draag een zwart jasje met een roze/ beige sjaal.



Oh dat zou jammer zijn! Hopelijk heb je vandaag goed nieuws.
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden, helaas moet ik afzeggen. Er is nog steeds ziekte en ik moet invallen.
Alle reacties Link kopieren
Jammer lys!
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Wat leuk dat jullie zo spontaan met elkaar afspreken. Ik woon zelf ook in de omgeving van Groningen maar werk wel in de stad. Als jullie nog een keer met elkaar afspreken, als het goed is bevallen, zou ik graag willen aansluiten! Ik ben 22 jaar.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Vanavond ben je ook welkom
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier vanavond meiden! Houd ons op de hoogte hoe het was. Xx
Alle reacties Link kopieren
Helaas ben ik vandaag aan het werk! Veel plezier en laat ons weten hoe het was!
Alle reacties Link kopieren
Hey was gezellig met ons tweeen. Zijn jullie er de Volgende keer ook bij? We kwamen tot de conclusie dat er wel een vervolg op komt.



Sweet dreams
leef het leven
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Super, ja, de volgende keer sluit ik graag aan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven