Gezellige meiden in Amersfoort

29-06-2015 21:02 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Even een oproepje! Ik ben opzoek naar een gezellig contact in Amersfoort. Iemand die het ook leuk vindt om spontaan op de fiets te stappen voor een lekkere lunch of om een terrasje te pakken. Voor een lekkere meiden film of samen koken ben ik ook altijd te vinden.



Zelf ben ik 28, woon samen met mijn man en werk in het centrum. Ik heb mijn hbo in Den Haag gedaan, heb ook nog in Geldrop gewoond, dus heb overal en nergens vriendinnetjes behalve in Amersfoort zelf.



Ben jij ook ondernemend en ben je ook opzoek naar leuke contacten in je thuis omgeving? Reageer dan even op mijn berichtje. Wie weet kunnen we dan eens wat afspreken.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hi hi!



Ik denk ik reageer meteen even toen ik je oproepje zag! (Lukt me helaas niet om je een prive berichtje te sturen).



Ik herken het helemaal, overal door het land wonen vrienden alleen hier in Soest/ Amersfoort ken ik helaas nog maar weinig mensen.

Het zou fijn zijn om eens spontaan af te kunnen spreken voor een gezellige lunch of iets dergelijks!



Lees dat je in Geldrop hebt gewoond, ik kom officieel uit Uden en ben voor de liefde hierheen verhuisd.



Als het je leuk lijkt kunnen we wat gegevens uitwisselen?



Groetjes milou
Alle reacties Link kopieren
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven