Gezellige meiden in Tilburg e.o.

21-07-2016 07:34 2 berichten
Hoi dames!



De zomer komt er aan, ruimte voor leuke activiteiten! Zoals voor velen van jullie misschien herkenbaar? Je kent genoeg leuke mensen maar iedereen maar iedereen deelt zijn/haar leven op een gegeven moment met andere prioriteiten in (kinderen, een nieuwe partner).



Ik ben op zoek naar leuke meiden om leuke activiteiten te ondernemen in de zomer, wie weet ontstaat er daarna een mooie vriendschap. Ik denk dan aan een terrasje, het strand, een gezellig feestje, een dagje Utrecht of Amsterdam.



Zelf ben ik 27 jaar, woonachtig in Tilburg. Ik werk in het middelbaar onderwijs, ik ben gek op series en goede gesprekken.



Mocht het je leuk lijken om een groepje te vormen, schroom niet en stuur een priveberichtje! Ik kan dan een groepsapp oid maken. Ik ben erg voor het motto "alles mag en niets moet", hopelijk sta jij ook zo in het leven. Let the summer begin!
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Mijn naam is Anne en ik ben net naar Tilburg verhuisd om met mijn vriend samen te wonen. Ik ben net 31 geworden en werk ook op een middelbare school. Ik ken nog maar weinig mensen hier dus zou het heel leuk vinden om gezellige dingen te doen! Laat maar weten of jou dat ook leuk likkt (aangezien de zomer bijna voorbij is hihi) groetjes, Anne

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven