Gezellige meiden (mama's) Rotterdam

09-02-2016 16:27 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lady's.



Ik ben op naar leuke meiden (mama's), die het leuk vinden om een keer een festivalletje te pakken, een filmpje, hapje eten, een avondje uit enz enz.



Ik ben onlangs alleen met mijn zoontje van 8 gaan wonen na samengewoond te hebben en ik zou het leuk vinden om wat nieuwe contacten op te bouwen.



Ik vind het heerlijk om mama te zijn maar soms wil ik ook gewoon leuke dingen voor mezelf doen.



Al mijn vriendinnen zijn al gesetteld en leiden op het moment een ander leven waardoor ik sommige dingen niet meer met ze kan delen.



Ik ben 30 jaar en woon in Rotterdam.



Als dit je aanspreekt let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Lijkt mij heel gezellig! Ik ben een moeder van een heel lief 4,5 maand oud zoontje, 28 jaar (bijna althans) en woon in Rotterdam samen met mijn man.



Ik doe graag leuke dingen; lekker eten, drankje, feestje, filmpje etc! Want alhoewel ik het uiteraard fantastisch vind mama te zijn doe ik graag ook dingen voor mijzelf!



Hoe kunnen we eventueel verder met elkaar ij contact komen?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Mailen op lvanschaik85@gmail.com



Is denk t makkelijkst
Alle reacties Link kopieren
Hi! Mij lijkt het ook heel gezellig. Ik ben een alleenstaande moeder van 2 kids, een jongetje van 1 en een meisje van 4 jaar oud. Ik ben 29 en woon in Voorburg. Misschien leuk om in contact met elkaar te komen? Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal dagen geleden gemaild, maar nog geen reactie?
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik ben zelf 24 woon ook in Rotterdam samen met mijn vriend en zoontje van bijna 5 maanden. Ik mis het zelf een beetje om met andere gezellig wat te ondernemen of gewoon een middag op de bank te kletsen (met of zonder kinderen). Het lijkt me erg leuk om dat weer met andere meiden/dames/moeders te gaan doen.



Zal ik je mailen? Je kan me ook een pb sturen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heb jou ook een pb gestuurd my little appletree!
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor mijn late reactie, erg ziek geweest.





Lijkt me leuk om met jullie in contact te komen!
Alle reacties Link kopieren
Hai,

Ik ben moeder van een jongetje van 5,5 jaar. Zelf 34 jaar. Ik woon in Capelle en ben op zoek naar een gezellig maatje om mee te kletsen en dingen te ondernemen.

Ik weet niet hoeveel serieuze reacties je hebt gehad en of ik nog mag reageren.

Graag hoor ik van je.

Cindy
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cindy,



Tuurlijk mag je reageren.



Mail me anders even?



Dat praat wat makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben ook op zoek naar nieuwe contacten.

Zit sinds een jaar thuis en merk dat mijn sociale netwerk wel heel klein is geworden. Ik heb een zoon van 15 en een dochter van 1.

Ik woon in Rotterdam. Ik zie dat je best wat reacties hebt maar als je zin hebt om te mailen of gewoon een x een bakkie te doen hoor ik het graag.

Groeten,

Brenda

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven