Gezellige meiden/vrouwen uit Assen gezocht

27-11-2016 00:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Mijn naam is Sanne, ik ben 28 jaar en sinds 2 maandjes woon ik in Assen.

De afgelopen 10 jaar heb ik in de stad Groningen gewoond.

Het bevalt me hier opzich goed. Wat ik wel mis is dat ik hier niet even spontaan naar iemand toe kan gaan/met iemand af kan spreken, omdat mijn kennissen/vrienden vrijwel allemaal in Groningen wonen.



Zijn er wellicht meer meiden/vrouwen actief op het forum uit Assen die ook op zoek zijn naar nieuwe sociale contacten?



Groetjes!
Hoi!



Ik woon ook in Assen, ik kan je geen pb sturen, je mag mij wel 1 sturen?
Alle reacties Link kopieren
Stuur me een pb! Kletsen we ff verder!
Alle reacties Link kopieren
Hey Hey



Beetje laat maar ik woon sinds afgelopen zomer ook in assen en mis ook de spontane contacten. Ben 25 jaar en ook opzoek naar nieuwe contacten.



Groetjes
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook wat aan de late kant, maar lijkt me gezellig! Ik ben 29 en heb zelf jaren in de Randstad gewoond. Ook ik mis hier de spontane sociale contacten.



Geen idee of je dit nog leest, maar ik hoor graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Hey Nova-q



zag je berichtje. Hoe lang woon je nu al in assen?



Fijne avond nog
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Oh eigenlijk alweer een hele tijd. Ik vind het lastiger dan verwacht om weer opnieuw te beginnen hier. Heb jij dat ook? Vanwaar ben jij naar Assen verhuisd?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt als goed is een pb
Geniet!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Sanne!



Als de anderen al laat zijn ben ik dat helemaal! Zie je bericht nu pas voorbij komen, dus vandaar dat ik nu pas reageer.



Mijn naam is Christa, 35 jaar oud en ik woon al mijn hele leven in Assen. Omdat een groot deel van mijn huidige vriendenkring verhuisd is lijkt het mij leuk om nieuwe mensen in Assen te leren kennen!



Geen idee of je dit nog leest, maar als het zo is dan lijkt het me leuk om wat van je te horen!



Groetjes,



Christa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven