Gezellige mensen gezocht regio Deventer-holten

13-01-2017 15:00 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee iedereen.



ik ben larissa, 21 jaar

me hele leven woon ik al vlak bij holten,maar toch mis ik iets: vriendschap

iets wat ik helaas hier niet heb.

ik zou het erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen uit mijn omgeving

het liefst ook van mijn eigen leeftijd (21)

om af en toe gezellige dingen mee te doen ik hou zelf erg van bakken,terrasje,filmpje en nog veel meer!



x Larissa
Up de volgende keer gewoon even je eerdere topic
Alle reacties Link kopieren
ik ben hier nieuw,geen idee hoe het moet!
quote:larissanijkamp schreef op 13 januari 2017 @ 16:10:

ik ben hier nieuw,geen idee hoe het moet!Oude post via je eigen profiel opzoeken en even uppen door er een nieuw bericht in te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Larissa, Via het artikel RTL ben ik hier terechtgekomen. Misschien heb je wat aan bijgaande link? Moov, dit is bedoeld voor jongeren en ze hebben een forum en je kan chatten met leden. Ze hebben ook een Facebook account waarin je misschien eventueel een oproep kan doen?

http://www.hersenletsel.nl/hersenletsel ... ienden%3F/
Alle reacties Link kopieren
Nog even de juiste link voor je, komt van site hersenletsel.nl



http://moov.nl/



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Nog een link bedoeld voor jongeren. http://www.brainstormt.nl/
Alle reacties Link kopieren
hoi larissa,



ten 1e knap van je dat je ook het nieuws hebt opgezocht! dit heb ik ook gedaan maar dan in de vorm om aan een bijbaantje te komen..



ik word 21 maart 18, en zelf heb ik geen vrienden of vriendinnen, ik woon wel iets verder dan je(losser) maar we kunnen praten als je wilt?

ik heb autisme.. ook hou ik van bakken en koken, terrasje pakken en films kijken en fotograveren.



mensen met een 'beperking' hebben helaas minder vrienden, waaronder ook ik. dat is erg vervelend dat weet ik! laat ma wat van je weten als je niks laat weten snap ik het.. :(
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa.



Ik zit denk ik ook in het zelfde schuitje, durf het ook maar moeilijk aan om nieuwe contacten te zoeken, en de contacten die ik heb lijken een beetje op een afstandje te blijven.



Heb niet echt vrienden meer in Nederland althans



Keertje chatten?
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2017 12:40
Reden: privacy
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hallo Larissa.



Ik ben Jos ik heb op 3 november 2006 een ongeluk gehad.

En ik ben door de frontale klap op mijn achterhoofd in een rolstoel beland.



En toen viel mijn wereld in 1 klap uit één.

Want voor het ongeluk kende ik iedereen en iedereen was mijn beste vriend maar na die dag heb ik nooit meer iemand gezien of gesproken.

En ik ken hun ook niet meer vanwege mijn hersenletsel.



Nou genoeg over mijn leven ik woon dan echt bij jou in de buurt maar ik kan met mijn valystaxi pas door heel Nederland komen.

En ja mijn hobby's zijn muziek,

film, verlorenvriendschap. En gezelligheid

Maar ja de reden dat ik jou heb gevonden is omdat ik net op de rtl-app jou voorbij zag komen.



En over eenzaam ik heb er een mooi gedicht van gemaakt.



Groetjes Jos eichelsheim.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je ( als het goed is ) op facebook een vriendschapsverzoek gestuurd. Zo niet dan hoor ik het hier wel. Ik woon niet in de buurt maar wil best vrienden worden ^^
Alle reacties Link kopieren
Hey hey, ik heb geen Facebook maar wel Whatsapp. Wil je me toevoegen? Stuur me een PM als je dat leuk lijkt. X
Alle reacties Link kopieren
quote:yuri1993 schreef op 18 januari 2017 @ 18:22:

[...]Waar uit brabant kom je? Ik namelijk ook ^^
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-01-2017 12:41
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi beste Larissa,

Ik las vandaag het nieuwsbericht op rtlnieuws.nl

Nee ik ben hier niet om te zeggen hoe erg ik het vind voor jou of om te zeggen dat je zielig bent.

Ik ben hier om te zeggen dat je niet alleen bent.



Ik ben Steven, en wel wat ouder dan jij, ik ben 33, bijna 34.

Ik zal je wat vertellen.

Ik had 3 hele goede vrienden waarmee ik altijd optrok.

Helaas zijn deze 3 beste vrienden van mij overleden.

En zodoende sta ik ook weer helemaal alleen en zonder vrienden.

Daar ik ziek ben, namelijk ernstige hoofdpijn vanaf mijn auto ongeluk in 2003 (afgevallen lading)

ben ik niet in staat om te werken, maar ook niet om andere vrienden te zoeken.

Sommige mensen in mijn omgeving die zeggen allemaal dat het niet zo erg is, of dat ik me aanstel, maar ik voel zelf de hoofdpijn en moeheid die daarbij hoort. Ik krijg dus veel ongeloof vanuit mijn omgeving.

Daardoor is het voor mij ook erg moeilijk om nieuwe vrienden te zoeken en laat staan, vriendschappen onderhouden. Ik weet wat je mee maakt en waar je doorheen moet. Maar geloof mij: een volhouder die wint. Mocht je een keer willen mailen, of chatten, je zegt het maar.



Groetjes,

Steven van Zundert
Alle reacties Link kopieren
heey Larissa, ik woon zelf in de regio Ommen.

Ik ben zelf ook op zoek naar een maatje ,waarmee ik lekker wat kan babbelen enzo.

Ook iemand om eens iets gezelligs mee te doen ,lijkt me erg leuk.

Ik zag je advertentie hier en ik hou zelf ook van koken en bakken.

Ik hoor het wel of je interesse hebt.



groetjes,



sterzo
Alle reacties Link kopieren
hallo larissa ik had je oproepje gelezen wat dapper om zo eerlijk voor uit te komen

ik heb zelf ook dat probleem met vriendschappen

is het mogelijk om met jou in concact te komen
Alle reacties Link kopieren
Hey beste Larissa,

Ik had je bericht ok gelezen en wat jij zegt op rtl nieuws vind ik echt dapper van je.

Maar ik ben Lakshman Drent ik ben vorige maand 22 jaar geworden en ik heb lichte verstandelijke beperking.

En je kan het bij mij buitenkant ok niks zien maar tog vind ik sommige dingen moeilijk te begrijpen.

Maar ik accepteer hoe ik ben ik ben ok wel blij en ik heb ok niet veel vrienden ik ga elk jaar. ok naar buitenof reizen dat is organisatie met mensen met beperking die ok met begeleiding op vakantie kunnen dit jaar ga ik naar Griekenland naar kos maar daar kom ik ok weer nieuwe mensen tegen vind ik wel altijd leuk en spannend altijd maar ik vond je bericht wel heel erg ok op mij lijken ik woon niet in de buurt maar alsje keer wilt chatten vind ik altijd leuk ik heb ok Facebook of WhatsApp ik wil heel graag ok vrienden metjou worden.

Ik leef ok metjou ,mee want als ik klaar ben ,met werken ben ik ok thuis probeer ik ok iets te doen maar zonder mensen is het altijd stil met mensen om je heen is het altijd veel leuker ik hoor graag reactie van jou zou ik leukk vinden groetjes Lakshman Drent,
Alle reacties Link kopieren
hey kanjer,

ik moet je iets vertellen , hou even vol jou leventje begint pas.

het is waar wat je zegt veel mensen zijn ondanks mensen om hun heen toch een gevoel van eenzaamheid hebben.

Je bent nog jong maar je doet het goed hoor.

er zijn altijd veel mensen die best willen chatten of zo maar meestal hebben ze er andere plannen bij dus wat dat betref zul je toch ook voorzichtig moeten zijn.



Het internet staat vol met site`s waar je terecht kan.



ik wens jou en je ouders en heel de fam een heerlijke avond en een mega fijne dag voor morgen groetjes Koen
Alle reacties Link kopieren
Top hoor lakshman,

jij doet het ook goed je moet er op uit als je je zelf verstopt ja dan weten mensen niets ook

Ik zelf ook een beperking, en heb een druk leven maar toch ook eenzaam.

maar door zelf ook contact te maken met mensen en je beperking zelf te accepteren kom je ver.



fijne avond gewenst.
Alle reacties Link kopieren
WILLEN WIJ MENSEN MET EEN BEPERKING,,,,,,,,,,,,,,,,



MEER OF MINDER VRIENDEN????????????



MEER MEER MEER MEER MEER MEER MEER



DAN GAAN WE DAAR MET ONS ALLE VOOR ZORGEN WANT SAMEN STAAN WE STERK.
Alle reacties Link kopieren
koen 22

ik steun je mooi gezegd ook
Alle reacties Link kopieren
Hoi Larissa

Ik weet hoe het is om vriendschap te missen.

Ik heb mij eigen geregistreerd alleen voor jou.

omdat ik je bericht via Facebook MSN.nl heb gelezen.

En ik leef heel erg met je mee.

Ik heb een verstandelijk beperking.

En woon begeleid zelfstandig.

Zelf heb ik ook niet veel vrienden.

Gr. Martijn de Graaf
Alle reacties Link kopieren
Geen ruzie maken onder het vechten he, niemand heeft last van dit bericht dus xd
Alle reacties Link kopieren
Hey Larissa & kim1999x het lijkt mij erg leuk om met jullie in contact te komen op een vriendschappelijke manier, wie weet kunnen we een app groep starten om met elkaar te kunnen praten! Ik ben nog maar net 20 geworden, en begrijp jullie probleem heel goed. Ook ik ben opzoek naar contact/vrienden waar je alles bij kwijt kunt en gezellige dingen mee kunt doen. Als jullie hiervoor open staan laten jullie maar een reactie achter! Fijne avond, groetjes Gio!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven