Gezellige vriendin gezocht leiden

19-06-2015 21:45 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Zoek een gezellige (mama) vriendin in leiden om, hoe kan het ook anders, gezellige dingen mee te doen.



Mijn interesses lopen nogal uiteen, maar wat ik het liefst doe op mijn vrije dag zijn; naar de markt, lekker koffie drinken, thuis boek lezen, met mijn twee lieve kindjes (3&5maanden) spelen en knuffelen, 's avonds een poging doen om iets lekkers op tafel te zetten en fantaseer graag over mooie reizen (gelukkig mag ik z'n voor m'n werk af en toe maken). Natuurlijk ben ik ook graag te vinden in de speeltuin, voetbalveldje of die vreselijke bubbel jungle maar soms wil ik gewoon weleens gezellig wijntjes drinken op het terras, filmpje pakken of een middagje lekker shoppen.



Qua karakter lief (altijd met het beste beginnen ), geduldig, onzeker, tikje scherp af en toe en vrolijk.



Mocht je jezelf herkennen of lijkt het je leuk om in contact te komen dan hoor ik het graag! Ben trouwens 30 jaar en samenwonend
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mus506,



Ik reageer normaal nooit op oproepjes, maar ik herken zo veel in je bericht!

Alsof ik het zelf heb geschreven, klopt echt allemaal :-)



Ik ben een jaartje ouder en woon sinds een paar jaar ook in Leiden.

Woon samen met mijn vriend en ons 9 jarige kind. ( wil graag nog een tweede )



Lijkt mij erg leuk om met je in contact te komen.



Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Hier ook herkenbaar, zoontje van 8 en ook wonend in leiden
Alle reacties Link kopieren
quote:dekslet schreef op 20 juni 2015 @ 11:20:

Hoi Mus506,



Ik reageer normaal nooit op oproepjes, maar ik herken zo veel in je bericht!

Alsof ik het zelf heb geschreven, klopt echt allemaal :-)



Ik ben een jaartje ouder en woon sinds een paar jaar ook in Leiden.

Woon samen met mijn vriend en ons 9 jarige kind. ( wil graag nog een tweede )



Lijkt mij erg leuk om met je in contact te komen.



Groetjes,

Hi

Misschien kunnen we appen of mailen ?
Alle reacties Link kopieren
Hoi hangmat,



Leuk! Je hebt pb. :-)
Alle reacties Link kopieren
En mus506... het lukt mij niet om je een pb te sturen......
Alle reacties Link kopieren
He Mus, je hebt een tijdje terug op mijn oproepje gereageerd, maar ik zag je berichtje helaas nu pas. Lijkt me leuk om je te leren kennen, maar ik kan je geen pb sturen. Als je dit leest, mail je me dan op indiansummer201@gmail.com?
Alle reacties Link kopieren
Hoi mus,



Een heel herkenbaar berichtje. Ik ben een groot fan van wijntjes drinken op een terras X-Dof winkelen, maar lees ook graag een boek. Het lukt helaas niet altijd om daar aan toe te komen, want naast een drukke baan ben ik ook moeder van 2 ( een zoon van bijna 4 en en dochter van 1,5). Ik heb een een leuke groep vriendinnen die ik al jaren ken, maar zij hebben nog geen kinderen en zijn er druk met hun eigen dingen waardoor het vaak niet lukt om af te spreken. Ik mis het contact echter wel, gewoon om gezellige dingen met elkaar te doen, zowel met als zonder de kinderen.

Ook ik ben wel eens te vinden in de bubble jungle en zeer regelmatig in de speeltuin als t weer dat toelaat.

Ik woon trouwens samen met mijn vriend en kids in alphen, maar heb hiervoor een aantal jaar in leiden gewoond.

Lijkt me leuk om in contact te komen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik was hier aan het kijken omdat ik er zelf aan denk om een oproepje te plaatsen maar zag die van jou en moest wel erg lachen (vooral over het eten en je eigen beschrijving:-) Ik weet niet of je hier nog op kijkt....? Ik ben ook mama van 2 kleintjes (3 en 1,5 jaar).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven