Gezellige vriendinnen (18-25) gezocht in Den Haag!

23-02-2015 17:06 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben Valérie, 19 jaar. Sinds een maandje ben ik met mijn vriend verhuisd naar Den Haag, maar omdat ik in Utrecht studeer leer ik helaas weinig mensen kennen hier in de stad.

Ik doe graag leuke dingen zoals uit eten gaan of zelf lekker koken, gezellig een wijntje drinken, winkelen, uitgaan, fotograferen en sporten, maar ook bankhangen en kletsen met een goede film en chocola vind ik top.



Dus als er meiden zijn die een keer samen wat leuks willen doen, ik ontvang graag een berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi leuk je berichtje ik ben 24 Jaar woon ook in Den Haag en ik ben ook opzoek naar een gezellige vriendin om leuke dingen mee te ondernemen zoals shoppen ergens drankje doen of kroegje of gezellig uitgaan mocht je keer willen afspreken dit Is me e mail adres latina_chick@hotmail.nl lijkt me leuk om wat van je te horen groetjes Imen
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk berichtje! Ik zoek ook een gezellige vriendin in de omgeving Den Haag en hou ook van leuke dingen doen zoals uit eten gaan, shoppen, filmpje kijken, ergens wat drinken etc. Lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen! Misschien kan je via een privé bericht je e-mail adres aan mij sturen? Dan stuur ik je een mailtje. Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven