Gezellige vriendinnen 25-32 jr. gezocht in Amersfoort e.o.

27-02-2015 11:29 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik ben Mariska, 29 jaar uit Amersfoort.

Sinds 2 jaar woon ik in Amersfoort, omdat ik ben gaan samenwonen met mijn vriend.

Helaas heb ik nog geen sociale contacten opgebouwd in Amersfoort, dus ik zou graag in contact komen met leuke meiden om af te spreken en leuke dingen te gaan doen.



Zelf hou ik van shoppen, films/tv-series kijken, lezen, terrasje pakken, gezellig lunchen/high-teaen e.d.



Spreekt dit je aan dan hoor ik graag van je.



Groetjes Mariska
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mariska,



ik zit in eenzelfde situatie. We wonen ook twee jaar in Amersfoort. Ik ben pas sinds vandaag op deze site dus ik weet niet of privé berichten mogelijk zijn? Misschien kunnen we eens kijken of er een klik is?
Alle reacties Link kopieren
He meiden.



Toevallig. Ik woon vanaf januari ook alweer twee jaar in amersfoort. Mijn vriend woont hier en ik ben bij hem ingetrokken. Ook niet heel veel sociale contacten.

Hebben jullie al kennis gemaakt?



Groetjes Monique
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Ik woon dan wel niet in Amersfoort maar in Soest.

Sinds deze week bij mijn vriend ingetrokken, en dus ook nog niet heel veel sociale contacten hier.



Hebben jullie al wat afgesproken? Anders zou ik me hier graag bij aansluiten



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Wat leuk om jullie berichtjes te lezen.

Ik ben 29 jaar en woon net 3 maanden in Baarn. Heb hiervoor in omgv. Alkmaar gewoond.

Het lijkt me heel leuk om hier nieuwe mensen te leren kennen.

Hebben jullie elkaar al ontmoet?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee Mariska,



Ik ben ongeveer 3 maanden geleden voor de liefde naar Utrecht verhuisd en zou ook graag wat contacten in de buurt willen opdoen.

Kan ik mij ook nog aansluiten? Ik ben 28 jaar en houd o.a. van reizen, koken, lezen en series/ films.
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden!



Super leuk om te lezen dat ik niet de enige ben die in deze situatie verkeerd. Haha.

Ik ben een jaar geleden ook naar Amersfoort verhuisd om bij mijn vriend te gaan wonen.

Ben nu helemaal gesetteld en vind het een prachtige stad, maar mis inderdaad nog een paar gezellige meiden om leuke dingen mee te doen.



Hobby's/interesses: Reizen, sporten, lezen, handwerken, muziek, series/films, koken, natuur en gewoon leuke spontane dingen doen.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Leuk ik sluit me graag aan. Ga verhuizen naar een plaatsje vlakbij Amersfoort en het lijkt me leuk alvast wat mensen te leren kennen.

Ik ben 32 en woon samen met vriend en zoontje. Het lijkt me zo leuk om regelmatig met vriendinnen wat leuks te gaan doen!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 09:25
99.83% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook benieuwd of er al contact is geweest!?
Alle reacties Link kopieren
Me too!



Ik heb in ieder geval niets meer gehoord na mijn reactie.

Er moet toch wat op poten te zetten zijn.

Het mooie weer komt er weer aan, dus genoeg leuke dingen te doen
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 09:25
99.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hou dames!



Ik ben 28

Ik woon op ongeveer een 20 minuten van Amersfoort

Ikzelf kom niet uit deze omgeving en zou ook graag meerdere leuke meiden leren kennen!

Lijkt me leuk!



Ik stuur wel even een privé bericht
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik heb Elisha een priveberichtje gestuurd en ik zou mij ook graag bij jullie facebook groep willen toevoegen. In augustus ben ik afgestudeerd en woon nu in Utrecht. Ik zou het erg leuk vinden om met wat meiden af te spreken en gezellige dingen doen



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee hallo,



Ik zou het ook heeeeel leuk vinden om aan te sluiten:) Zelfde situatie, nieuw in Amersfoort en samen gaan wonen! Ik zou het leuk vinden om toegevoegd te worden aan de facebook groep!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_151064 wijzigde dit bericht op 29-12-2017 09:25
99.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Elisha,



Ik heb je ook een pb bericht gestuurd!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hè Elisha,



Ik heb je ook een pb gestuurd! Zou het leuk vinden als ik nog aan kan haken .



Groetjes Evie
Alle reacties Link kopieren
Elisa, ik stuur je ook even een prive berichtje. Net als zo velen hier voor de liefde naar Amersfoort verhuisd. M'n sociale leven is helaas in Limburg gebleven

X
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 2 jaar terug verhuisd naar een plaats op 20 minuten van Amersfoort, en wil heel graag wat nieuwe vriendinnen leren kennen! Mijn situatie is bijna hetzelfde als die van jullie. Ik ben 27 jaar, samen gaan wonen met m'n vriend en mijn sociale leven is helemaal verspreid over Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Wat grappig om te lezen dat er zoveel meiden naar Amersfoort zijn verhuisd vanwege samenwonen. Same here!

Het is al wel een tijdje terug dat hierop gereageerd is, maar mocht er nog plannen gemaakt moeten worden dan sluit ik me daar graag bij aan!



Ik ben 25 en woon nu sinds een jaar vlakbij Amersfoort. Ik heb altijd in Twente gewoond en helaas voor mij zijn al mijn vriendinnen daar blijven hangen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook gaan samenwonen, in Bussum. Is alweer iets langer geleden, maar heb in de buurt nog weinig contacten. Amersfoort is 20min met de trein dus zou graag aanhaken
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik ben net lid hier en lees dit topic.

Is dit nog actief? Ik woon al mijn hele leven in deze omgeving, maar door studies verder weg wonen al mijn vrienden juist verspreid door het land.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het topic niet echt meer actief. Tijd om hem actief te maken lijkt me!

Ik weet eigenlijk niet goed hoe dat dan gaat. Misschien een idee dat iedereen mij een pbtje stuurt en dat we dan een whatsapp of facebookgroep starten? Net wat jullie willen...
Alle reacties Link kopieren
hoi Cookieholic, goed plan, mijn voorkeur heeft een groepje op FB. Ik kan jou alleen nog geen pb sturen. Wil je dat aanzetten in je profiel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven