Gezellige vriendinnen gezocht Groningen stad 25-35 jaar

19-11-2014 15:05 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag meiden,



Ik zal mij even voorstellen: ik ben Lisa, 30 jaar en sinds 1 september woon ik in Groningen. Aangezien ik in deze stad nog bijna niemand ken, wil ik graag wat nieuwe contacten op doen.



Hiervoor heb ik drie jaar in Utrecht gewoond en via Viva heb ik daar een heel leuk vriendinnengroepje leren kennen. Ik hoop dus dat het via deze manier weer gaat lukken



Over mezelf: borrelen met vriendinnen in de kroeg of bij lekker weer op terras sta ik altijd voor open. Ook vind ik het erg gezellig om een hapje met elkaar te eten, in een restaurant, bij iemand thuis of om te bbqén in het park. Ook ga ik af en toe graag naar techno en dance festivals om even lekker te kunnen dansen.



Hopelijk kunnen we een leuk groepje creeren met meiden tussen de 25 en 35 jaar en die beetje dezelfde interesses delen (gezelligheid, borreltje, feestje etc)



Ik hoor graag van je! Je mag mij ook mailen (elisavos@hotmail.com) Evt. kunnen we ook een fb groepje oprichten.





Groetjes Lisa
Alle reacties Link kopieren
Even een kleine up-date: tot nu toe is er een andere leuke meid toegevoegd aan dit groepje. Heb jij binnenkort ook zin in een borreltje en hou je van veel gezelligheid; hoor ik het graag van je!



Groetjes Lisa
Alle reacties Link kopieren
Hoi Lisa,

Ik las je berichtje en je idee sprak me aan om wat nieuwe contacten op te doen, altijd leuk. Ik ben een meid van 25 jaar, woon al zo'n beetje mijn hele leven in Groningen en zit momenteel in mijn laatste jaar HBOV. Ik houd er zelf ook van om zo nu en dan naar een techno/dance feestje te gaan. Verder ben ik gek op films.

Nouja, ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik verder moet typen. Laat maar wat van je horen!
Alle reacties Link kopieren
Hey leuk dat je reageert! En super dat je ook een technoliefhebber bent Toevallig ga ik vanavond met twee meiden een borreltje doen; als je ook zin hebt om aan te sluiten mag je mij wel even mailen: elisavos@hotmail.com. Hoor het wel van je!



Groetjes Lisa
Up! Leuke meiden gezocht voor Elisa ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven