Gezellige vriendinnen gezocht Nijmegen 22 - 30 jaar

14-09-2016 13:55 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, zoals de meeste hier zijn ook de meeste van mijn vriendinnen na hun afstuderen verspreid over het land gaan wonen en gaan settlen. Helaas zie ik ze daardoor vrij weinig en mis ik gezellige sociale contacten in Nijmegen. Ik ben 27, woon in Nijmegen en ik werk.

In mijn vrije tijd ga ik graag leuke dingen doen: terrasjes, bios, uitgaan, sporten, uit eten, fotograferen en als de agenda het toe laat: reizen! Lijkt jouw dit ook leuk? Stuur een berichtje, misschien kunnen we eens wat leuks gaan doen met een aantal meiden
Hoi Flora,



Ik ben Marjolein, 32 en getrouwd. Ik woon in Nijmegen en werk in Druten in de gehandicaptenzorg.

Door oa de onregelmatigheid, mis ik ook sociale contacten..



Lijkt me leuk van je te horen.



Groetjes, Marjolein
Oja, en de dingen die jij allemaal opnoemt, vind ik ook erg leuk om te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hi Flora,



Ik heb geprobeerd je een pb te sturen, maar ik denk dat er iets mis in gegaan want ik kreeg een foutmelding. Je berichtje spreekt me erg aan het het lijkt me leuk om met je in contact te komen Ik ben 28 jaar, woon in Nijmegen en hou van sporten, afspreken met vriendinnen, feestjes/festivals, goede gesprekken, lekker eten, mode, reizen etc etc ;)



Ik hoor graag van je!
Alle reacties Link kopieren
Hoi



Ik ben ook 27 jaar bijna 28. Ik zoek naar vriendinnen te maken want ken niemand echt hier en wil sociale contacten opbowen.



Ik vind deze dingen leuk om te doen: terrasjes, bios, uitgaan, lezen, film kijken, zwemmen, koken en andere dingen. sinds kort ben ik begonnen om te sporten.



Hoor graag van je.



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_310857 wijzigde dit bericht op 03-05-2018 14:18
99.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi landkaartje. Ik kan je geen berichtje sturen maar als je mij even een berichtje stuurt met je nummer, dan voeg ik je toe aan de app-groep
.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben Desirée,26, en woon ook in Nijmegen. Ik ken hier nog niet zoveel mensen en zou het leuk vinden meer mensen te leren kennen. Ik werk onregelmatig dus dat maakt het soms wat lastiger. Ik hou van lekker drankje doen, kletsen, sporten, filmpjes, uiteten, stappen (op z'n tijd) .etc.. en sta voor nieuwe dingen open. Ik hoor graag van jullie.



Groetjes.Desirée
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal,



Zelf heb ik anderhalve maand geleden de sprong in het diepe gemaakt om naar Nijmegen te verhuizen voor een superleuke baan.

De baan is inmiddels een beetje gewend, mijn nieuwe huisje aardig op orde en ik heb heel veel zin en energie om nu ook wat sociale dingen op te gaan bouwen. :D



Ik zal me even kort voorstellen trouwens, ik ben 22 jaar, in september afgestudeerd en dus sinds oktober aan het werk. Van thee drinken, koken, wijntjes, films en sporten wordt ik blij, net als van (bord)spellen en spontane acties en reizen.



Het lijkt me hartstikke leuk om met een aantal mensen eens iets te ondernemen, dus ik hoor graag wat van jullie!



Groetjes Ineke
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Misschien leuk om een groepsapp of email te maken?



Groetjes,

Zoe
Alle reacties Link kopieren
Heyhey,

zeker een leuk idee. Ik begreep dat er al een appgroepje was n.a.v. de berichtjes hierboven. Maar daar heb ik niks meer van gehoord. Kunnen altijd nog samengevoegd worden toch ????



Groetjes, Desirée
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mezelf ook graag aan willen melden vind het leuk om uit te gaan
Alle reacties Link kopieren
Hee Iress90!

Ik kan je geen privebericht sturen, maar als je me je nummer stuurt voeg ik je toe aan een groepsapp!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden, mij lijkt het ook erg leuk om aan te sluiten in de app groep. Ik ben 28 jaar en verhuis binnenkort weer terug naar Nijmegen, na 8 jaar ergens anders gewoond te hebben. Ik vind het leuk mijn sociale netwerk daar wat meer uit te breiden. Ik houd van terrasjes, bios, zwemmen, hardlopen, winkelen.
Alle reacties Link kopieren
Hee Bris,



Ik kan je geen berichtje sturen, maar als je mij er een stuurt met je nummer voeg ik je toe!
Alle reacties Link kopieren
Hooi,



Ik woon sinds kort in elst en zou me ook graag willen aansluiten ?
Alle reacties Link kopieren
Hooi,



Lijkt me leuk me aan te sluiten bij deze gezelligheid!



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Heey Maandy,



Ik kan je geen berichtje sturen. Kun je mij wel een berichtje sturen? Geef dan je 06 door. Dan kunnen we je toevoegen. ;)

Gr. Desirée
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,



ik ben 28, woon in Arnhem Zuid en lijkt me leuk om me aan te sluiten als dit nog kan..?
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



het lijkt me leuk om bij jullie aan te sluiten, als het nog kan?

Ik ben 28, woon nu sinds een paar jaar in Nijmegen. Jullie interesses spreken mij ook aan
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik zie dat dit oproepje al een tijdje geleden al geplaatst is maar ik doe toch een gok!



Voor mij geld het zelfde als Magbet ik zou me graag bij jullie willen aansluiten.

ik woon zelf net buiten Nijmegen en ben 25 jaar.

Ik hou wel van een feestje en ben een sportieve meid
Alle reacties Link kopieren
quote:liss91 schreef op 06 februari 2017 @ 16:52:

Hallo allemaal,



Ik zie dat dit oproepje al een tijdje geleden al geplaatst is maar ik doe toch een gok!



Voor mij geld het zelfde als Magbet ik zou me graag bij jullie willen aansluiten.

ik woon zelf net buiten Nijmegen en ben 25 jaar.

Ik hou wel van een feestje en ben een sportieve meid



Hey net je bericht gezien..wij hebben wel een groep gemaakt want was lang geleden en horde niks van de meid die de Topic heeft gestart. vertelde in de groep dat je geïnteresseerd ben om ook in de groep te komen.



Magbet moet pb aan hebben maar helaas heeft zij het niet aan dus moeilijk om in contact te komen met haar.
Alle reacties Link kopieren
Heej Zozoe2015,



Wat leuk dat jullie een groep samen hebben gemaakt!

Ik ben geïnteresseerd om bij jullie groep aan te sluiten.

Als ik jullie berichtjes hierboven lees hebben we de zelfde interesses en leeftijd.



Ik ben zelf op deze site terecht gekomen omdat ik op zoek ben naar leuke meiden uit de buurt die nog wel van een feestje en drankje houden en om leuke dingen te ondernemen.



ik wacht jullie berichtje af.

groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Kan ik nog aansluiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven