Gezellige vriendin(nen) uit Gouda gezocht!

04-05-2014 17:32 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



ik ben Brigitte en 25 jaar oud. Ik woon nu ongeveer 1,5 jaar met mijn vriend in Gouda en we hebben het hier erg naar onze zin.

Zelf zou ik het leuk vinden om met een vriendin is bij te kletsen, te winkelen of uit eten te gaan, kortom echt even meidentijd te hebben!



In mijn vrije tijd vind ik het leuk om o.a. naar de film te gaan, series te kijken, uit eten te gaan, te reizen en te winkelen.



Woon jij ook in Gouda of dicht in de buurt reageer dan even!



Gr Brigitte
Alle reacties Link kopieren
Ik reageer!



denk dat ik er vanmiddag met m'n rijles nog doorheen cross!

en morgen heb ik er een gesprek voor werk hehe.



stuur maar een pb'tje =)



zelf ben ik 23 jaar, ook samenwonend in een van de kleine gehuchten rondom gouda.



groetjes!
Never hold your head down, never say you can't, never limit yourself, never stop believing
Alle reacties Link kopieren
Hoi Brigitte,



Ik woon ook vlak bij Gouda, ben 25 jaar en zou het ook leuk vinden om mijn vriendenkring wat uit te breiden!



Hou van terrasjes pakken, lekker winkelen inderdaad of filmpjes kijken.. beetje de standaard dingen



Stuur maar een berichtje als je het leuk vind om met me in contact te komen.



Groetjes
.
anoniem_653d64b2a443c wijzigde dit bericht op 21-08-2017 08:56
99.22% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Ik ben Emma, 26 jaar. Ik woon in het centrum van Gouda. Ik wil me graag bij jullie aansluiten. Dus neem alsjeblieft contact met me op. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Brigitte,



Ik ben Kelly 26 jaar en woon ook in Gouda.

Het lijkt me erg gezellig om eens een kop thee te gaan drinken op een terrasje of gezellig een hapje te eten.

Hou zelf ook erg van series kijken, heb er aardig wat staan.



Stuur me gerust een prive berichtje, gezellig.



Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven