Gezelligheid Amersfoort

11-04-2015 10:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden,



Ik woon sinds twee jaar samen in Amersfoort maar merk dat het lastig is om een sociaal leven hier te krijgen. Dit lag lang aan een te volle agenda. Ik heb besloten dat ik meer leuke dingen wil ga doen ipv non stop werken en bezig zijn. Ik ben 28 en hou van gezellig lunchen, concerten, uitgaan, winkelen en eigenlijk alle dingen die de meeste vrouwen leuk vinden volgens mij. Mijn vriend is vaak weg voor werk waardoor ik toch best vaak alleen ben en er wel op uit zal willen.



Deze zomer wil ik er ook lekker met de motor op uit, festivals, terrasjes pakken en gezellig wijntjes drinken. Er is zoveel te doen overal maar het gaat een beetje langs me heen afgelopen twee jaar.



wie lijkt het gezellig om eens kennis te maken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Wendy,



Het lijkt me erg leuk een keer wat leuks te doen. Ik ben Elisa, 25 jaar en woon in Nieuwegein. Inderdaad door werk en deeltijdstudie 'weinig' tijd leuke dingen te doen terwijl ik er wel zin in heb ;)

Ik houd van dansen, skeeleren, zwemmen, lekker buiten zijn; gezelligheid.

Als je zin hebt kun je een berichtje terug sturen:)
Alle reacties Link kopieren
Haay Wendy,



Ik kom uit Ede en ben elke dag in de omgeving Amersfoort te vinden! Ik ben 24, werkende, net afgestudeerd en ik ken amersfoort op me duimpje! geen fantieke stapper, wel gek op het terras en lkre hapjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo Wendy,



Ik ga volgende week in de buurt van Amersfoort wonen en het lijkt me leuk om je te leren kennen.

Ik ben 28 en ga voor het eerst samenwonen.

Leuk dat je motor rijdt, ik ben bezig met mijn motorrijbewijs te halen, dus wie weet kunnen we een keer samen rijden



groetjes Silvia



(86zoet@gmail.com)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Wendy en de rest in dit topic ,



Ik woon sinds kort samen met mijn vriend in Soest, en het lijkt mij leuk je te leren kennen.

Ik ben net 26 en hou ervan om lekker wijntjes te drinken op het terras, of natuurlijk koffie en thee drinken.

Ben gek op koken en maak graag stedentripjes of doe andere leuke uitjes.



Ik weet niet of jullie inmiddels al wat met elkaar hebben afgesproken? Anders zou ik me hier graag bij aan sluiten.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden! Ik heb net ook gereageerd in het andere topic. Ik woon pas kort hier, ben 28, en zou het leuk vinden om wat meer mensen te leren kennen. Ik zou me een volgende keer graag aansluiten.



Via pb berichtjes kun je me bereiken, ik hoor het graag
Alle reacties Link kopieren
Hallo.



Is het een idee om een app groepje/ Facebook groep te starten om contact met elkaar te krijgen? Als je hier graag mee aan wilt doen kan je een mailtje sturen naar elisa.koldenhof@hotmail.com met je telefoon nummer

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven