Gezelligheid Amsterdam 25/35

20-03-2017 23:44 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ola meiden,



Viva is voor mij onbekend terrein but lets give it a change!



Zelf heb ik echt wel wat leuke mensen om mij heen met wie ik vaak genoeg leuke dingen doe maar toch merk ik dat ik mijn sociale kring wat aan de kleine kant vind.

Gevalletje je kent veel mensen maar ondertussen.

Dus bij deze, mijn poging om leuke nieuwe meiden te leren kennen!



Wat vind ik leuk om te doen, best wel veel eigenlijk, lekker makkelijk toch ;)

Zelf houd ik echt van de zon, heerlijk op het terras zitten met drankjes, luieren in het park of aan het strand, festivals/feestjes, uiteten gaan (goh) en films vind ik erg leuk (marvel fan hier), lekker marktjes afstruinen, bankhangen etc.

Het lijkt mij ook leuk om wat meer stedentripjes te doen.

Ik houd van gekkigheid en van mensen die niet stijf in het leven staan, ben toch wel een sociaal dier.

Nu moet het niet perse doorslaan in 1 en al gekkigheid want ik zou het ook leuk vinden om wat minder oppervlakkige meiden te leren kennen.

Balans is de key word?



Verder ben ik 28 jaar, werk parttime, woon in Amsterdam West en ik ben single



Mocht je je hierin vinden, bericht mij!

Groetjes!
Leef en laat leven
hai hummingbird!

mooie openingspost, van harte welkom! ikzelf val ver buiten de doelgroep (rotterdam, 45+ ) maar denk dat je hier vást gezellige meiden tegen gaat komen. veel plezier gewenst alvast
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hummingbird!



Wat een enthousiast en leuk berichtje! Voor mij is viva en dit forum ook nieuw. De laatste tijd merk ik dat open sta voor nieuwe leuke contacten en vriendinnen. Heb ook veel fijne mensen om me heen hoor, maar veel van hun zijn niet meer zo heel ondernemend. Blijven graag thuis, richting zich heel erg op werk, huis etc.

Zelf ben ik juist graag op pad! Ben dol op terrasjes, speciaal biertjes, festivals, films, online shoppen (ben lichtelijk verslaafd haha) en probeer ook regelmatig in de sportschool te staan. Maar een avond Netflixen met een dik kleed op de bank vind ik ook heerlijk!

Wat je zegt over niet te oppervlakkig, daar sluit ik me bij aan. Naast al het lachen en gek doen zijn fijne en diepere gesprekken ook belangrijk voor me.



1 kleine maar misschien.. ik woon in Utrecht. Maar dat is voor mij geen probleem! Hopelijk voor jou ook niet? Oja en ik ben 30! (ooo ik moet er nog steeds aan wennen dat 30 ben haha)
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Eerlijk, ik begrijp echt helemaal niets van deze site (ja ik loop blijkbaar achter?) ik probeer een privé bericht te sturen maar ik krijg 100 foutmeldingen en ik wil ook niet open en bloot reageren op een persoonlijk verzonden bericht naar mij. Stuur mij aub een privé bericht, wie weet lukt het mij dan wel om een respons te geven ????
Leef en laat leven
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je zojuist een privé berichtje gestuurd, zie je die wel? Heb je de instellingen trouwens gewijzigd? Die staat standaard op geen privé berichten ontvangen zag ik. Die moet je even aanzetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven