Gezelligheid gezocht in Breda

30-05-2016 20:15 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Sinds kort ben ik in Breda komen wonen, omdat ik ben gaan samenwonen. Ik ken zelf geen mensen in Breda, vandaar dat ik graag in contact zou komen met andere meiden van rond de 25 jaar. Ik ben gek op drankjes doen (zowel koffie/theeleuten als alcohol), uiteten gaan, reizen, sporten, winkelen, fotografie en psychologie. Ik hoor het graag als het je leuk lijkt om af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben sinds kort in Breda op kamers gaan wonen. Ik ben 20 jaar en ken ook weinig mensen daar. Ik ben ook op zoek naar leuke nieuwe vrienden, om een drankje te doen e.d.



Allemaal gezellige dingetjes sta ik voor open!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik weet niet of je nog op zoek bent naar nieuwe mensen maar ik ben ook op zoek naar gezelligheid in Breda. Ik woon in omgeving Breda, ben bijna 25 jaar, werk sinds kort als psycholoog in Breda en hou eigenlijk van precies dezelfde dingen! Met name een grote voorstander van eten, reizen en drankjes doen.



Ik hoor graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook ik ben vrij nieuw in breda, ben 24 jaar en zou het leuk vinden om hier wat nieuwe mensen te leren kennen. Lijkt me leuk om met anderen een keer wat te drinken, wat leuks te doen, ervaringen delen etc.

Mochten jullie het dus leuk vinden om wat af te spreken, stuur me even een prive berichtje.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hee wat leuk! Ik woon al een langere tijd nu in Breda en omgeving, maar sinds kort ben ik weer vrijgezel na 4 jaar relatie en samenwonen. Nu zit ik weer op kamers en ga mijn laatste jaar in van Pedagogiek. Ik ben 23 en eigenlijk op zoek naar gezellige, nieuwe gezichten die los staan van de afgelopen vier jaar!
Alle reacties Link kopieren
Hoi poppie. Wat rottig om te lezen dat je relatie na 4 jaar over is.



Het lijkt me gezellig om in contact te komen, ik zie alleen dat ik geen privé berichtje kan sturen. Anders stuur jij er eentje.



Ik hoor het wel,

Groetjes Cynthia
Gezellig! Ik ben 27 jaar en ik woon in Tilburg! Ik sluit graag aan!



Groetjes Kim
Alle reacties Link kopieren
Hoi iedereen,



Ik ben van plan om een groepsapp aan te maken voor degene die dat willen zodat het contact wat makkelijker gaat! Als je geinteresseerd bent, stuur mij dan even een privebericht met je nummer dan voeg ik je toe!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
N.v.t.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven