Gezelligheid gezocht, omgeving Achterhoek

07-11-2014 16:39 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Je kent het vast wel.

Je bent in de bloei van je leven. Je volgt nog een studie of bent net afgestudeerd. Je bent druk bezig om een vaste baan te vinden maar dat wil niet echt vlotten. Je bent wel tevreden met je invalbaan maar je wilt meer.

Om je heen heeft iedereen een relatie, kinderen of werkt in het weekend. En jij, jij zit in je vrije weekend in je eentje op de bank. Je wilt graag mensen ontmoeten en leren kennen en misschien wel een relatie opbouwen (met een man). Je omgeving raad je het internet daten aan maar jij vind het niets, jij wilt mensen in het echt ontmoeten in bijv. een kroeg, discotheek of groot festival. Maar je komt daar niet omdat al je vriendinnen samen met hun vriend op de bank zitten. Of je wilt graag leuke dingen ondernemen (stappen, bios, sporten, winkelen, kletsen, lunchen, samen koken/eten enzovoorts) maar je vriendinnen willen dit niet ondernemen omdat zij dit onlangs met hun lover hebben gedaan of werken of naja bedenk het maar...



Ik zit dus in zo'n fase van mijn leven waarbij iedereen met de lover op de bank zit en ik thuis alleen zit. Ik wil graag stappen maar niemand wil er mee...

Daarom waag ik me hier maar aan, in de hoop dat ik een nieuwe vriendschap kan opbouwen met iemand. Ik zoek een maatje waarmee ik leuke dingen kan doen, zoals ik al eerder noemde, en één die niet op haar mond is gevallen, aangezien ik nog wel eens direct kan zijn.



Enkele woorden over mij; 28jaar, vrijgezel, werk op invalbasis in de zorg, hou van fotografie, restylen van meubels, woon op mijzelf, ben direct maar toch bescheiden (onzeker?), heb me vaak vergist in vriendschappen (de eerlijkheid en vertrouwen hierin)



Zit jij in een zelfde fase en zie jij een opbouwende vriendschap (geen liefde/seks!!) wel zitten, bericht dan gezellig

Het zou fijn zijn als je in de buurt woont maar als de gezelligheid er is dan kan mailen ook leuk zijn. Vroeger had je immers pen-vriendinnen

Oh en als je na verloop van tijd denkt, dit is toch niet iets voor mij dan kun je me dat eerlijk vertellen. Iedereen wordt in zijn waarde gelaten.



Tot mails of een theetje?
Make your dreams come true!
Alle reacties Link kopieren
Hey Ranjar, wat een leuk en eerlijk bericht! Herkenbaar ook.. enige verschil is dat ik wel een relatie heb en samen woon. Maar ook ik mis een maatje in m'n leven die leuke dingen wil ondernemen. In tegenstelling tot m'n vriendinnen die ik nu heb, heb ik nog wel de behoefte om eens een avondje te gaan stappen of even samen op pad te gaan ipv altijd maar thuis af te spreken. Ook gezellig op z'n tijd natuurlijk maar niet elke keer.....

Ik ben 27 jaar en woon sinds kort in Doetinchem.

Lijkt het je gezellig in contact te komen, hoor ik het graag!



Liefs Ke-et
Alle reacties Link kopieren
Hey ke-et,



Ik ben nog niet zolang actief op het forum.

Wilde je een priver bericht sturen maar heb geen idee hoe dat werkt. Misschien lukt het jou?
Make your dreams come true!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 keer een poging gedaan... geloof dat de laatste gelukt is haha!
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeel herkenbaar!! Werk ook in de zorg (vooral oproep), toch weer overwegen om studie te volgen. Vriendinnen krijgen vriendjes en daar begint het degelijke leventje.

Zelf heb ik wel een vriend maar wij zijn alles behalve toe aan het standaard huisje, boompje, beestje verhaal en daarom zou ik het ook leuk vinden om wat nieuwe contacten op te doen die nog wel zin hebben om leuke dingen te ondernemen! Dus wie weet kan ik mij aansluiten bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hi Ranjar,



Ik heb je een prive berichtje gestuurd, maar volgens mij krijg je niet standaard een mailtje als iets in je inbox zit ;), dat heb ik zelf al wel gemerkt! Ik woon net 1,5 jaar ongeveer in Arnhem, en meubeltjes opknappen vind ik zelf ook heel leuk! Lijkt me ook leuk om dat samen met iemand te doen, dan word je ook weer door de ander gestimuleerd en geinspireerd!



Trouwens, op de bank hangen met mn vent vind ik heerlijk, maar we hebben allebei ook een eigen leven. Ik vind het aan iedereen aan te raden! Nu heb ik zelf inderdaad ook vaak op vrijdagavond, van hup even de stad in, maar ja, dan merk je toch dat je netwerk in arnhem net te klein is voor spontane acties ;).



In je prive berichtje staat volgens mij mn emailadres, dan kunnen we zo verder contacten.
Life is but a canvas to our imagination

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven