Gezelligheid gezocht rondom Oss - Den Bosch

25-07-2012 16:16 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Herhaalde oproep want mijn vorige heb ik per ongeluk gesloten wat niet de bedoeling was!



Ik, 29 jaar, samenwonend, sinds kort verhuisd naar een plaatsje in de buurt van Oss, ben op zoek naar gezelligheid. Ik ken nauwelijks mensen hier en zou het erg leuk vinden om mijn eigen vriendinnenkring op te bouwen, zonder daarbij afhankelijk te moeten zijn van mijn vriend.



Het echte stappen hoeft van mij niet meer zo nodig, Al vind ik het wel heerlijk om zo nu en dan 'aan de bar te hangen' in de kroeg en ook van een festivalletje/ concert/ dancefeestje ben ik niet vies.



Overige interesses: koken of juist heerlijk uit eten, theater, winkelen, filmpje, ouderwets spelletje spelen met een drankje en een hapje, gewoon 'effe gauw een theetje doen', thermen: kortom, ik vind het al gauw prima, als het maar klikt!



Interesse? Dan lees ik het graag!

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Dat s niet zo handig,ll hahaha hier ben ik weer.
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Als jullie het leuk vinden mag je me mailen op tigerkim82@hotmail.com. Zelf ben ik lid van een hyves clupje met inmiddels 38 leden, waar we geregeld leuke dingen mee doen. Regio Brabant, dus ook meiden in jullie regio...



Activiteiten organiseren we zelf en die zijn heel verschillend, denk aan terrasje pakken, bioscoopje, spelletjesavond bij iemand thuis (kaart/bord), theeavondjes, stappen, winkelen. Je kunt het zo gek niet bedenken.



Leeftijd tussen de 22 en 40 jaar... Voor ieder wat wils. Mocht je interesse hebben hoor ik het wel..



Groetjes Kim
Alle reacties Link kopieren
Hey, hey klinkt gezellig. Ik ben 30 en woon samen in Heesch. Ik heb alleen wel een kindje van 7 maanden. Ik weet niet of je dat een probleem vind? Voor de dingen die jij opnoemt, ben ik altijd wel te vinden. Stappen op zn tijd is altijd gezellig en net als jij zoek ook ik dat niet meer elke week. Pfff we worden oud

Als je zin hebt om contact te leggen, kun je me mailen op zonnetje1002@hotmail.com



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Leuk, dan 'zijn' we al met drie!



Zonnetje: nee hoor, zou niet weten waarom dat een probleem zou moeten zijn. Leuk dat je ook uit Heesch komt. Woon je daar al langer, of ook terrecht gekomen ivm samen wonen?



Ik wil nog even een paar dagen afkijken of er nog meer reacties komen. Mischien is het een idee om dan een mailgroep aan te maken zodat we via de mail kunnen kletsen en wellicht iets kunnen afspreken?



Groetjes!
Hoi! Ik zou mij ook graag aansluiten bij jullie, als dat mag :-) Woon samen met mijn vriend vlakbij Uden en ben (over een maandje) 21 jaar. Twee jaar geleden ben ik afgestudeerd en sidsdien werk ik fulltime, in mijn vrije tijd hou ik net als jullie van gezelligheid!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Roosje,



Zal mij even in het kort voorstellen:

Suzanne 26 jaar woon in Den bosch samen met mij hondje.



Lijkt me leuk om via deze weg nieuwe mensen te leren kennen.

Mij hobby,s zijn : Winkelen,terrasje pakken,naar een andere stad gaan,lekker ergens eten,sauna,met de hond een eind wandelen.



Als je zin hebt om te mailen mijn adres is suus.van.der.voort@gmail.com

Hoop iets van je te horen groetjes Suzanne
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezelligheid hier.



Ik ben 26 jaar woon in oss, getrouwed en een mooi zoontje van 4 maandjes oud..
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Ik woon al m'n hele leven in Heesch. Ik heb een aantal goede vriendinnen hier, maar ik sta altijd open voor nieuwe contacten.

Het is toch zo dat indien er kindjes zijn de meeste meiden minder tijd hebben om leuke dingen te doen. Ik vind het super leuk om de dag door te brengen met m'n kleine meid, maar vind het ook gezellig om bijvoorbeeld met een paar meiden op een terrasje te zitten of even gezellig bij iemand thuis bij te kletsen.

Dezelfde woonplaats is helemaal handig om effe gauw een theetje te doen
Alle reacties Link kopieren
Sommigen heb ik al geprobeerd een persoonlijk berichtje te sturen, ik weet niet of dat gelukt is..? Stuur allemaal even je email adres in een PM, dan maak ik een mail groep aan zodat we via de email verder kunnen kletsen..
Ik heb je geaccepteerd! Zal zo even in de inbox kijken :-)
Zonnetje ik woon vlakbij jou, 20 minuutjes met de auto! Wat leuk :-)
Hey, Ik woon in Eindhoven, maar werk in Den Bosch. ben 31 en heb een zoon van 2 maar heb ook voldoende tijd om zonder kind wat te ondernemen.



Lijkt me leuk bij jullie aan te sluiten :D
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook nog meedoen dames? :-)



28, uit Rosmalen, woon samen met m'n hondje en mijn vriendinnen zijn inmiddels "sociaal gehandicapt" sinds ze man/vriend/kind hebben.

Mailen mag op moiske@hotmail.nl (let op de nl., niet .com)
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Is dit mailgroepje actief? Het lijkt me erg leuk om bij aan te sluiten in elk geval!

Ik ben 29, woon in Den Bosch met 2 katten en vind het, idd door sociale handicap van anderen, wat saai af en toe. Dus het lijkt me leuk wat meiden te ontmoeten om gezellige dingen mee te doen, zonder dat we elk weekend op stap gaan

Groetjes,

Charlotte
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het ook leuk om mensen te leren kennen alhoewel ik wel 'genoeg' vrienden hebt vind ik het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen die ook nog een beetje in de buurt wonen :-)



Ik ben Bianca 26 jaar en woon in den Bosch. Mijn hobby's zijn zoals jullie;

Lekker winkelen, terrasje pakken, koken, sauna, borrelen, gezellig spelletjes spelen enz.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk zeg, al die reacties!



Dames, ik heb jullie inmiddels allemaal een vriendschapsverzoek gestuurd, dan kunnen we prive berichten uitwisselen.

Als jullie dus allemaal even een berichtje naar me sturen met daarin je nickname, echte naam en emailadres, dan maak ik zo snel mogelijk een mail groep aan.

Dan kunnen we via de email gezamelijk contact leggen.



Van Lil Suz heb ik het email adres inmiddels gehad. Zonnetje1002 en Jaimee21: jullie mogen me toevoegen als jullie willen maar email adres is dus niet meer nodig.



Groetjes en hopelijk 'tot snel'!



Ps: als je geen verzoek hebt ontvangen is er iets fout gegaan. Nodig mij dan zelf even uit...
Alle reacties Link kopieren
Wat een gezellige boel hier!



Zijn er nog mensen welkom?
Alle reacties Link kopieren
Ai, die leeftijdsindicatie...... Tot 40 zeg je? Ik ben er net iets overheen maar voel me 37 :-)

Mag dat ook??
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ook ik wil me wel graag aansluiten bij de groep.



Ik ben niet vriendinloos maar heb nog wel tijd over om leuke dingen te doen met nieuwe leuke mensen.



Ik ben 27 jaar en ik kom uit Oss.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Cyn-25 en Sam1985: stuur me even je email adres toe. We zijn bezig met het prikken van een datum, dus als je wil val je met je neus in de boter!
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Mijn nickname is nog getrouwde dame, maar ben ik de tussentijd gescheiden.



Heb veel gemist in de afgelopen jaren, ben een beetje tegengehouden door mijn ex-man, dus wat vrienden verloren. Maar nu op zoek naar leuke nieuwe vriendinnetjes om wat leuke dingen mee te ondernemen! Ik ben net 30 jaartjes oud (zondag 12 augustus) en kom uit Tilburg.



Mijn mailadres is: armanda_smetsers@hotmail.com.



Hopelijk tot snel!



Gr.

Armanda
Alle reacties Link kopieren
ik kom ook uit Den Bosch en sluit me ook graag aan

ik ben 30 jaar bijna 31 volgende maand

vind het leuk om een terrasje te pakken, bioscoop, winkelen,

noem maar op!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hier ook nog iemand uit Den Bosch, 28 jaar, woon sinds januari samen, maar ik heb nog steeds he geen nieuwe leuke gezellige mensen leren kennen. Kan ik nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Ik kom ook uit den bosch en ben 31 jaar. Kan ik ook nog aansluiten? Ik vind het leuk om dagjes weg te gaan, bioscoop, terrasje,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven