Gezelligheid in Groningen

23-02-2015 20:28 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heey lieve iedereen,



Ik ben 24 jaar en het lijkt me erg leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Groningen. Veel van mijn vriendinnen hebben (al lang) een serieuze relatie, dus die willen helaas niet zo heel vaak meer spontaan een avondje stappen oid. En dat vind ik erg jammer :P Daarom lijkt het me tof om hier nieuwe vriendinnen te leren kennen om leuke dingen mee te doen zoals shoppen, stappen, drankje doen etc etc



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi advocaatje,



Ik ben 23 en woon sinds september/oktober in Groningen. Ik heb wel een serieuze relatie maar die woont aan de andere kant van het land (evenals de meeste van mijn vrienden). Ik zoek dus iemand om door de weeks mee af te spreken. Kortom het lijk mij leuk om een keer af te spreken.

Ik zit trouwens ook op een fb pagina met andere forumers uit deze regio, helaas weet ik daar niet echt aansluiting te vinden (mede door gebeurtenissen eind december en doordat veel activiteiten in het weekend zijn).
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Heey Neweve,



Dat klinkt leuk! Lijkt me gezellig zullen we anders even via de mail verder kletsen?



Groetjes ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden!

Misschien leuk om jezelf aan te sluiten bij onze meet? Als het je leuk lijkt natuurlijk! Maar ik ga er ook heen (18 april) en ik ben ook 24!

Vriendinnen Groningen



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anntares, Dat lijkt me een goed idee, ik zet het in mijn agenda!



advocaatje, ik heb je een pb gestuurd. Wegens meermaals proberen en foutmeldingen is het uiteindelijk wel een kort berichtje geworden met alleen mijn mail
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook leuk om in contact te komen! Ben 24 en woon ook sinds september in Groningen. Bij die meeting komen er niet veel van onze leeftijd toch?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie mee gaan wel ;)
Alle reacties Link kopieren
Meiden, helemaal top! Ben heel erg druk geweest dus vandaar mn late reactie, sorry ik zal jullie morgen wel even een berichtje sturen



Lieve groeten
Alle reacties Link kopieren
quote:Anntares schreef op 27 februari 2015 @ 15:16:

Als jullie mee gaan wel ;)Haha, dat klopt. Misschien moeten we dat dan maar doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:motion_ schreef op 01 maart 2015 @ 00:11:

[...]





Haha, dat klopt. Misschien moeten we dat dan maar doen!Dat zou leuk zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:motion_ schreef op 27 februari 2015 @ 10:18:

Het lijkt mij ook leuk om in contact te komen! Ben 24 en woon ook sinds september in Groningen. Bij die meeting komen er niet veel van onze leeftijd toch?Ik ga misschien ook naar die meeting van 18 april en ik ben 26 jaar;) Maar we zouden ook de groep kunnen opsplitsen? Wordt misschien anders wel een hele grote groep:P dan zouden we de 'jongere' en de 'oudere' kunnen opsplitsen.. is maar een idee hoor! Omdat er nu al zo rond de 12 mensen in die groep zitten volgens mij. Trouwens nog wat meer over mijzelf: ik woon nu ongeveer een jaar in het centrum van Groningen, samen met mijn vriend. Aangezien ik hier niet vandaan kom, ken ik hier nog niet zo veel mensen. Dus het lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Groningen:)
Alle reacties Link kopieren
Misschien wel een leuk idee Danielle. Ik ga niet naar die grote meeting, maar misschien kunnen we een keer met een klein groepje afspreken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben benieuwd of hier nog iets van terecht is gekomen? Ik heb zelf gezocht naar een kookgroepachtig iets in Groningen maar niks gevonden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven