gezocht: filmbuddy omg t gooi

19-05-2016 13:13 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een iet wat vreemde oproep misschien, maar onder het mom niet geschoten..



Ik heb sinds een week een onbeperkte bioscoop pas en wil daar graag veelvuldig gebruik van gaan maken. Nou vind ik het niet heel gezellig om alleen te gaan, ondanks dat er genoeg leuks draait. In het weekend kan dat met mijn vriend maar gezien onze lat relatie zien we elkaar ook echt alleen maar in het weekend. Vriendinnen hebben of geen interesse in de bios of wonen helaas een heel eind uit de buurt.

Ik zou het dus erg leuk vinden om een gezellige meid of dame te treffen die het leuk vind om regelmatig naar de bios te gaan, bij voorkeur in Hilversum, maar Amersfoort is ook een optie (ik heb een Vue pas)



Wellicht vind ik hier iemand met hetzelfde "probleem"



Over mij: net 30-er uit Hilversum, werk parttime, houd van gezelligheid en humor.



Mocht je meer willen weten hoor ik graag van je
Alle reacties Link kopieren
Ja, ikke! Ga ook graag naar de film maar manlief houd daar niet zo van en heb nog niet veel contacten in Hilversum Als het bevalt kan ik ook een filmpas overwegen. Stuur je me een Pm?
Alle reacties Link kopieren
Hai meiden



Klinkt leuk! Ik woon ook in Hilversum, ben 28 jaar oud en ken het probleem van niet alleen in de bios te willen zitten.



Over mij:

Woon dus in Hilversum samen met twee rode katers

Ik houd van lezen,muziek luisteren, series en films kijken, fotograferen (al staat dat nu op een laag pitje), lekker eten en in de zomer af en toe een terrasje pakken.



Groetjes Sanne
Alle reacties Link kopieren
Hey Sanne!



Kun je mij misschien een PB sturen met je mail adres of Facebook? dan kunnen we privé verder praten!



Groepjes,

Iris

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven