Gezocht gezellige vriendinnen in Twente!!

23-11-2014 18:59 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben vorige jaar in Twente (Haaksbergen) komen wonen en ik ben op zoek naar gezellige vriendinnen!!



Ik ben 29 jaar en woon samen met mijn man en 2 kids. Sinds ik hier woon heb ik leuke contacten erbij gekregen, maar ik mis wel een echte vriendin in de buurt. Gewoon om even lekker naar bv Enschede te gaan, winkelen, filmpje pakken, wat drinken..En vooral lekker gezellig kletsen met elkaar of een groepje meiden!



Mis jij dit ook en lijkt het je leuk om een keer af te spreken? Dan hoor ik graag van je



Kasandra4384gmail .com



Groetjes Kasandra
Alle reacties Link kopieren
Ha Kasandra,



Ik woon in de buurt samen met mijn vriend. Ben hier een paar jaar geleden naar toe verhuisd om te gaan samen wonen.



Ik heb het hier ook prima naar mijn zin maar het lijkt mij ook leuk om nog een maatje in de buurt te hebben. Ben wel 38 dus wat ouder dan jij bent😆
Alle reacties Link kopieren
Hé Isa,



Stuur mij maar een mailtje om eens af te spreken! Leeftijd is geen issue 😜
Alle reacties Link kopieren
Hoi kassandra,



Ik woon in Enschede en zou het ook erg leuk vinden om nieuwe mensen te leren kennen.

Ben 33 en heb twee kleine kinderen.



Heb lieve vrienden maar ben er ook een aantal uit het oog verloren toen wij kinderen kregen. Helaas.

Zou het leuk vinden om ook weer nieuwe contacten op te doen.

Hoop van je te horen.



Groeten Ilse
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben door de jaren heen veel vriendschappen kwijtgeraakt.. wel vrienden ver weg.. maar een gezellige vriendin in de buurt, waar je zo even aan kunt gaan voor een bakkie en een praatje, mis ik soms wel.

Lijkt me dan ook leuk om met jullie in contact te komen... :-)
Hoi,



Ik heb ook interesse in gezellige dingen doen...

Ik woon samen in Almelo, ben 39 (lijk jonger) en ik werk bij de overheid.



Momenteel verwateren vriendschappen een beetje doordat ze een relatie hebben of te druk zijn. Zo jammer want ik ben absoluut niet zo....



Ik hoor wel of jullie al wat plannen hebben en of ik mag aansluiten!



Groetjes Fabi
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik ben door het werk (ook overheid) veel contacten verloren. Ik woon in Enschede en lijkt me leuk om wat meer mensen te leren kennen.

Ik ben 32 en woon met mijn 2 katten, hoe cliché haha.

Meeste vrienden hebben een relatie en/of kinderen dus weinig tijd, echt jammer.

Dus als jullie nog tijd, ruimte en zin hebben haak ik graag een keertje aan.



Groetjes Marjan
Glas is half vol

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven