Gezocht leuke vrijgezelle meiden omgeving Utrecht!

01-02-2015 11:06 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ik ben Laura kom uit omgeving Utrecht en ben 30 jaar. Ik hou zelf enorm ervan om erop uit te gaan, winkelen,uiteten,uitgaan, bios enz kortom leuke dingen doen.. Zomers terrasje pakken en festivals bezoeken. Maar mijn vrienden zijn bezet en hebben kinderen. Is dit ook herkenbaar voor jou en ben jij een vrolijke spontane meid (27/33 jaar) die net als ik houdt van gezelligheid, let me know!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laura,



Wellicht vind je me te jong, maar ik kan het altijd proberen, je oproepje spreekt mij namelijk aan!

Ik ben een enthousiaste 25 jarige meid die altijd ondernemend is en het liefst tijd doorbrengt met andere mensen.



Hoe cliché het ook klinkt: ik hou van: mode, festivals, uitgaan, films kijken, zomer, reizen, shoppen, urenlang op het terras genieten maar tegelijkertijd ook van lekker op de bank bijkletsen met vriendinnetjes.

Ik kan het heel erg leuk vinden om lekker te tutten voor een stapavondje maar tegelijkertijd ben ik ook het type dat rustig make-up loos op de bank kan hangen met vriendinnen en lange gesprekken aangaat.



Momenteel begin ik aan het schrijven van mijn scriptie en daarnaast werk ik parttime in een mode zaak. Verder houd ik van Utrecht en ben er graag te vinden, ik vind het namelijk een van de leukste steden van Nederland.



Ik hoop wat van je te horen



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Heee Laura,



Heel herkenbaar. Ik ben Monique 34 jaar. (Net een jaartje ouder ;)) werk als oncologie verpleegkundige in het ziekenhuis. Hou van terrasjes pakken, dat nieuwe of leuke restaurantje uitproberen, bios, festivals (was het maar weer zomer!) of even lekker bijkletsen bij de coffecompany of waar dan ook. Ook mijn vrienden zijn wat drukker bezet door vriendjes of kidz waardoor al mijn leuke spontane acties toch wel vaak in het water vallen grinn. Zo had ik gister een waardeloze date waarmee ik naar het bluesfestival in Utrecht zou gaan. Date eerder gedumpt maar niemand verder kunnen vinden. Soms trek ik me er niets van aan en ga ik als nog, maar met meerdere is het zoveel leuker... Seem here dus ;)) Lijkt me leuk om wat van je te horen.

Groetjes, Monique
anoniem_217825 wijzigde dit bericht op 08-02-2015 11:18
Reden: Spel fouten
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Super leuk om jullie berichten te lezen.

T is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen

Misschien leuk idee om e-mail adressen uit te wisselen met elkaar en vanuit daar verder kletsen?



Gr Laura
Hallo Laura.



Ik ben een gezellige meid van 30. Ik woon en werk in Utrecht. Ik probeer mijn vriendenkring wat uit te breiden.



Ik hou erg van dingen ondernemen zoals bios, musea, theaters, terrasjes.



Op dit moment ben ik vrijgezel en dat bevalt mij prima.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Email adressen uitwisselen is goed! We kunnen idd vanaf daar verder kletsen, als iedereen dat leuk lijkt?

Ik wil best mijn mailadres hier neerzetten, alleen ik vind het geen heel fijn idee als mijn privé mail heel lang erop blijft staan.



Mijn adres is: ..............................



Ik haal 'm over een poosje wel weg, dus hopelijk leest iedereen dit op tijd



Groetjes,

AK89
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Wat een slim idee van de email adressen. Mailtje is gestuurd. Gezellig meiden.



Groetjes, Monique
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben 26 jaar (iets jonger dus) maar ook op zoek naar vriendinnen om leuke dingen mee te ondernemen. Veel van mijn vriendinnen zijn gesettled of wonen te ver weg. Ik hou zelf van lekker eten, gezelligheid, terrasje pakken, muziek (maken), sporten. Ik zou het leuk vinden om nog bij jullie aan te sluiten. Ik kan wel mailen, of misschien wil een van jullie mij mailen. Mijn mail is....
Mijn mail is



Ik haal het adres morgen middag weer weg.



Gr.
anoniem_202288 wijzigde dit bericht op 19-02-2015 06:51
Reden: Mailadres verwijder
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi Laura en andere meiden,



Leuk om deze berichtjes te lezen!

Ik heb al eens eerder via deze weg nieuwe mensen leren kennen waar ik een paar leuke contacten aan heb overgehouden.

En ik wil dat nog eens proberen :-) Festivals, terrasjes en borrels word ik heel blij van. Ik ben 32 jaar en woon in Utrecht.

Mocht er al een mailgroep zijn en/of jullie wat afspreken met elkaar, dit is mijn email: marieke_19@hotmail.com



Lijkt me leuk om aan te sluiten!

Groetjes Marieke
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me ook graag aan willen sluiten

Ben `29 jr woon in Utrecht en zoek ook leuke meiden/vriendschappen om gezellige dingen mee te gaan doen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Ik zie dat dit berichtje alweer een tijdje geleden is aangemaakt, maar probeer het toch met een reactie.

Herken me in veel van bovenstaande berichtjes. Ben een meid van 29 jaar, vrijgezel (wel af en toe lekker aan het daten) en heb echt wat nieuwe leuke meiden om me heen nodig om gezellige dingen mee te ondernemen. Heb ontzettend lieve vriendinnen, maar die wonen of niet dichtbij, zijn in verwachting, hebben al kinderen of hebben het vaak simpelweg te druk met vriendjes of werk.



Spontaan terrasjes pakken op een zonnige dag, een festival bezoeken, een stapavondje, naar het strand of gewoon bijkletsen bij een lekker diner zijn echt dingen die ik af en toe mis, maar heel leuk vind om te doen. Daarnaast ben ik een sportieve meid, filmliefhebber, winkelfanaat en sta ik zeker open voor nieuwe avonturen en ideeën!



Mocht er iemand zijn die dit met mij zou willen doen, dan kun je me mailen op volgend e-mailadres: Vivastefanie@Hotmail.com



Groetjes, Stefanie
Alle reacties Link kopieren
Leuk oproepje. Is wel al een tijdje geleden.

Maar lijkt me leuk om nieuwe meiden te ontmoeten.

Ik hoop van jullie te horen.



Groetjes
Genieten van het leven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven