Gezocht meiden die van metal houden

14-06-2010 11:07 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik vraag me af of er hier meiden zijn die van metal houden en net als ik regelmatig concerten en festivals bezoeken?



Lijkt me leuk om in contact te komen...
Alle reacties Link kopieren
Als je weet waar ik nog 2 kaartjes voor Summerbreeze zou kunnen scoren zou dat super zijn!!!
Alle reacties Link kopieren
jep, me :D:D
Alle reacties Link kopieren
Zag laatst ook dat het uitverkocht is. Ik weet niemand die van de kaarten af wil maar op Marktplaats zou je het kunnen proberen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk een soortgenoot! :P Heb jij festivals/concerten in de planning staan?



Ik ben laatst nog naar Megadeth, Evergrey, Nevermore + Death Angel, Testament + Pestilence geweest. Eerste (indoor)festival zit er ook op, Neurotic. Volgende week naar Graspop!
Alle reacties Link kopieren
Jaloers! :( Ik wil zo graag naar Summerbreeze en Amphi. Met een stel vrienden (type into fantasy zooi) naar castlefest haha! Dat wordt nog wat tussen de boomknuffelaars :P
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ben nog niet eerder naar Castlefest geweest, had het er laatst met een vriend over en mss dit jaar. Wel een keer leuk om mee te maken. ;)
Alle reacties Link kopieren
Kittie25 heb jij festivals in de planning staan?
Alle reacties Link kopieren
Ik!!

Helaas heb ik helemaal geen vrienden die ervan houden en met me mee willen. Ik heb dus ook nog niets gepland..
Alle reacties Link kopieren
Dat is jammer. Ik heb wel vrienden die van metal houden maar dat zijn allemaal jongens, daarmee ga ik altijd.



Het lijkt me ook eens leuk meiden te leren kennen die van metal/concerten/festivals houden. En mss eens samen ergens heen te gaan.
Alle reacties Link kopieren
nou ik wil nog naar graspop, ga zowiezo de gratis festivals af ;), parkpop, metropolis, ben pas bij revamp geweest, ga daar zateradg weer heen in vlissingen , naar concert at sea, niet echt metal , maja :P, wel muziek , en verder veel bij concerten in de 013 , baroeg (open air dit jaar), en bibelot enz.

jullie?

en wil nog naar metal female voices in utrecht dit jaar.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een.

Voornamelijk black metal.

Ik ga zeker eens per maand naar een concert. Als ik de band echt gaaf vind reis ik zelfs naar het buitenland (Kopenhagen/Berlijn/Brussel/Antwerpen), maar het liefst ga ik gewoon naar de Baroeg/013/Patronaat/Mezz en dat soort zaaltjes.

Ik was van plan om deze woensdag naar hatefest af te reizen, maar dat heb ik af moeten zeggen ivm tekenen contract.

Ik loop ook veel gratis festivals af en over een paar weken naar graspop. Al komt daar echt geen band die ik leuk vind. Ga meer voor de sfeer/gezelligheid.

Daarna Wacken en Party san. Rock on!
Poelepoelepoelepoes!
Alle reacties Link kopieren
Oja BOA is dit jaar weer inderdaad daar ga ik ook heen als het in de planning past.



@Heartwork: jou moet ik weleens hebben gezien @Blackmetal spul in Baroeg lijkt me.. Zoveel dames lopen daar niet rond.
Alle reacties Link kopieren
Parkpop valt gelijk met Graspop zie ik, dus moet je kiezen. ;) Tenzij je niet alle dagen naar Graspop gaat. Wij gaan volgende week donderdag dag al en dan maandag weer naar huis. Maar Parkpop en Metropolis is ook geen metal.



Ik ben de laatste tijd bijna elke week naar een concert geweest. Nu komen eerst de festivals en dan weer eens kijken welke concerten ik nog wil zien. Sws eind van het jaar naar de Eindhoven Metal Meeting.
Alle reacties Link kopieren
@ Heartwork



Ik vind de line up van Graspop juist erg goed dit jaar! Als je van black houdt dan wil je Immortal, Dark Funeral en Behemoth toch wel zien neem ik aan?



Ik wil er heel veel bands gaan zien! Ik hou van black maar ook van death/thrash en folk op z'n tijd eigenlijk meerdere stromingen in de metal.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn meer van de "underground" bands volgens mij. Ik hou van Soulfly, Pro-pain, Sepultura, Peter Pan Speedrock, the Exploited. Dat soort werk .
Alle reacties Link kopieren
De bands (black) die ik net noemde zijn niet echt 'underground' hoor, dat zijn bekende bands in de metalscene. ;)



Een aantal bands die ik goed vind: Amon Amarth, Bloodbath, Burzum, Cannibal Corpse, Children Of Bodom, Dark Funeral, Death, Deicide, Dimmu Borgir, Emperor, Enslaved, Evergrey, Immortal, Iron Maiden, Legion of the Damned, Marduk, Megadeth, Metallica, Motorhead, Nevermore, Nile, Nox, Opeth, Pantera, Slayer, Vader.



Dit is lang niet alles maar om er even een paar te noemen. ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Nienke0107 schreef op 14 juni 2010 @ 13:41:

@ Heartwork



Ik vind de line up van Graspop juist erg goed dit jaar! Als je van black houdt dan wil je Immortal, Dark Funeral en Behemoth toch wel zien neem ik aan?



Ik wil er heel veel bands gaan zien! Ik hou van black maar ook van death/thrash en folk op z'n tijd eigenlijk meerdere stromingen in de metal.



Op een kaartje van zo'n 150 euro vind ik dat nou niet echt de moeite hoor, .

Immortal heb ik zeker al 5 keer gezien, Dark Funeral rond de 10 en Behemoth is nou ook niet echt een band die weinig optreedt..
Poelepoelepoelepoes!
Alle reacties Link kopieren
Dat is waar maar blijft natuurlijk leuk om te zien. ;)



Ik wil een hoop bands gaan zien daar, sommige heb ik idd ook al eerder gezien maar een aantal ook nog niet. Dus ik heb er wel zin in!!! :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Nienke0107 schreef op 14 juni 2010 @ 15:55:

De bands (black) die ik net noemde zijn niet echt 'underground' hoor, dat zijn bekende bands in de metalscene. ;)



Een aantal bands die ik goed vind: Amon Amarth, Bloodbath, Burzum, Cannibal Corpse, Children Of Bodom, Dark Funeral, Death, Deicide, Dimmu Borgir, Emperor, Enslaved, Evergrey, Immortal, Iron Maiden, Legion of the Damned, Marduk, Megadeth, Metallica, Motorhead, Nevermore, Nile, Nox, Opeth, Pantera, Slayer, Vader.



Dit is lang niet alles maar om er even een paar te noemen. ;)Ik ben dan ook niet into "the scene" . De meeste die je noemt ken ik echter wel.
Alle reacties Link kopieren
Oke, dat is een begin. ;)
Ik ga morgen naar KISS. Verder in augustus naar papa Roach, in september naar de Misfits, eind dit jaar naar Eindhoven Metal Meeting. Ik hou van trash, speed, black, death, doom, grindcore, hardcore, ''normale'' metal....eigenlijk alles wat beukt, haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Finsternis schreef op 14 juni 2010 @ 11:17:

Jaloers! :( Ik wil zo graag naar Summerbreeze en Amphi. Met een stel vrienden (type into fantasy zooi) naar castlefest haha! Dat wordt nog wat tussen de boomknuffelaars :PIk ga naar amphi, en zou het erg leuk vinden om iemand mee te nemen;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

leuk je oproepje ! Ik ben alleen op zondag naar Graspop geweest.

Drie dagen festivalbezoek trek ik niet meer hoor
Alle reacties Link kopieren
Ik! Ik! Ik!



De enige waar ik momenteel mee naar concerten en festival ga is mn maatje maar ik zou graag ook meiden willen leren kennen om het festivalseizoen onveilig te maken. 2 weken geleden een grandioos feestje gehad op Graspop en ga zondag as naar Bospop maar had graag naar Forta gegaan afgelopen zaterdag. Ook Metal Camp zou ik super vinden een keertje naartoe te gaan.

Liever een zomer vol festivals dan een verre vakantie.. Alhoewel, Scandinavie.. Het deel van Europa met de beste muziek en interessante geschiedenis/mythologie...



Wie denkt er nog meer zo en wellicht een keer wat afspreken?

Anders blijft het waarschijnlijk alleen maar bij mailen over en weer...



Ik ben 32 jaar en kom uit het midden van het land

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven