Gezocht: Vriendschap omgeving Goes

14-01-2017 15:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal.



Ik ben 28 jaar en woon in Goes.

Ben getrouwd en bijna uitgerekend van ons eerste kindje.

Ik zoek gezellige vriendschappen met meiden rond dezelfde leeftijd en dezelfde omgeving.



Mijn hobbys zijn lezen,koken,films,gezelligheid en genieten van de kleine dingen zoals bijvoorbeeld een terrasje pakken.



Ik hoop van je te horen, lijkt me gezellig!!
Hoi Goesje, google eens op "suffe tutten" is alles behalve suf en een leuke manier om vrouwen in de regio te ontmoeten.
Wat ontzettend leuk! Ik woon net te ver naar boven, net geen Zeeland maar anders zou ik zeker aansluiten bij de suffe tutten.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tip!!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Goesje,



Ik woon ook in Goes! Ik ben 31 en herken me wel in jouw hobby's.

Lijkt me leuk om wat van je te horen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Hoii, ik ben een ietwat verlegen meid van 34. Al geven ze me die leeftijd nooit ;) heb een kleintje van net 2 jaar oud. Doe ook te weinig leuke dingen wss omdat ik dus ietwat te verlegen ben tot je me beter kent. Dan valt het reuze mee nl. Je hobby's spreken me ook wel aan.

Als je me te oud vind dan hoor ik het wel.

Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Hier Daisy, inmiddels al 39 jaar. Suffe tutten ben ik nog niet naar toe geweest, maar volg ze wel via Facebook. Ik woon in H'zand, niet ver van Goes dus!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Ik ben Eva, 35 jaar en woon op Noord-Beveland. Suffe tutten ziet er leuk uit, maar ook wel een drempel om alleen naar toe te gaan. Doe idd ook te weinig leuke dingen.....



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven