Groep meiden omg utrecht/hilversum 25-35

17-10-2016 15:13 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Het lijkt mij heel erg leuk om een groepje meiden te ontmoeten die dezelfde interesses als ik hebben en in mij kunnen vinden en daar een leuke vriendengroepje mee op te bouwen. Ik ben zelf 29 en werk fulltime, ik hou van sporten, lekker eten, koken, muziek, festivals, uitgaan, fashion, mannen, ( ben dus single) reizen, goede gesprekken voeren, lol maken en vooral genieten van het leven. Ik ben ambitieus, lief, ondernemen, gezellig, spontaan en hoop ook zulke meiden te ontmoeten via deze weg!



Lijkt me gezellig om met snel met een leuke club meiden een drankje te doen!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
Jaa! Idd een leuk idee om met een groepje af te spreken!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal nog even iets over mijzelf vertellen, zie ook mijn oproep van stapmaatjes. Ik woon in Utrecht, ben 32 jaar. Vind het dus leuk om een dansje te doen met uitgaan en naar festivals te gaan, te shoppen, afspreken met vriendinnen: naar de bios, lekker hapje eten of drinken in de stad, cafeetje, koffie'tentje of thuis, buitenleven, in het park/bos wandelen, boeken lezen, sporten (uitdagende actieve groepslessen), hardlopen, zonvakanties ;) etc.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het ook leuk weer wat nieuwe mensen te leren kennen dus ik sluit graag aan. Ben 32, woon in Utrecht, werk vier dagen in de week op kantoor en ga graag sporten, shoppen, wandelen of gezellig de stad in om lekker te eten of een kopje thee te drinken. Ook staat reizen hier op nummer 1!
I see said the blind man as he picked up his hammer en saw.
Alle reacties Link kopieren
Hi! Lijkt mij ook gezellig. Kan ik mij nog aanmelden?

Ik ben 33 en woon in Utrecht. Ik hou van shoppen, uitgaan maar ook lekker een avondje op de bank met een goede serie.
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Het lijkt mij ook ontzettend leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Ik deel veel van jullie interesses, maar ik ben wel wat jonger namelijk 27 jaar. Ik werk fulltime en ga bijna elk weekend stappen. Helaas heb ik de ultieme kroeg nog niet gevonden in Utrecht, maar ik blijf volhouden haha. Verder wil ik graag het sporten weer oppakken (sportmaatje ontbreekt nog), hou ik van series, muziek, eten, drinken, stedentrips, gezelligheid (wie niet) en noem maar op. Ik wilde je een priveberichtje sturen TO maar deze optie heb je uitstaan denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Mij lijkt het ook super leuk!! Ik ben 30,moeder en partner maar daarnaast hou ik ook zeker van het gewoon vrouw zijn, schiet er vaak bij in als moeder haha!



Ik woon alleen wel bij Schiphol, Is dat een probleem? Ik kan gewoon rijden hoor!
Alle reacties Link kopieren
Hi! Nog niks gehoord ook... Kan idd ook geen persoonlijk berichtje sturen. Groepje via de Wap aanmaken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven