Groningse zoekt vriendinnen

23-01-2017 13:30 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben Veronica,



Ik ben 26 jaar en helaas zit ik in het schuitje van eenzaamheid..

Vriendinnen die ik had zijn te druk met hun vriendjes en hun werk.

Tijd maken om eens een keer gezellig wat te drinken, dansjes te doen in de kroeg of gewoon de andere leuke dingen die vriendinnen doen is er niet meer bij..



Helaas begin ik me steeds eenzamer te voelen.. Terwijl ik zo graag leuke dingen zou doen!

Mijn interesses liggen op vele plaatsen..

Muziek, dieren, reizen, natuur, fotografie, creatief bezig zijn en nog zoveel meer!



Het schijnt me maar niet te lukken om mensen te vinden die echt waarde hechten aan een goede vriendschap. Het hoeven er zeker niet veel te zijn, More is less and less is more zeggen ze vaak



Contact leggen met nieuwe mensen is voor mij vrij lastig aangezien ik heel erg ben gepest en dus niet de kans heb gehad om op mensen af te stappen en vriendschappen te kunnen sluiten tot aan mijn 17e.. Ik weet nooit zo goed hoe te beginnen en als er dan een gesprek plaats vind komt het nooit verder dan wie ik eigenlijk ben en wat ik doe... Misschien ligt het wel aan mij dat ik niet heel interessant ben of gewoon niet de klik kan bieden in 1 gesprek.. Of zijn de meesten tegenwoordig niet meer van de vaste vriendschappen?



Begin gewoon enorm aan mezelf te twijfelen of ik wel goed genoeg ben of gezellig genoeg.

Tijdens mijn opleidingen wel vriendinnen gehad maar zodra de opleidingen afgerond waren, waren de vriendschappen ook over...



Iemand de gouden tip?? Misschien de juiste tricks?

Of toch mezelf veranderen?
Some women fear the fire, some women simply become it
Alle reacties Link kopieren
Je bent gewoon de derde in 3 dagen van jouw leeftijd die hier op het forum contact zoekt in Groningen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Gezocht, stapmaatje in Groningen



Hierin ook weer een link naar het eerdere topic. Soort Droste-effect
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hoi Veronica, ik heb je een privé bericht gestuurd
Alle reacties Link kopieren
Hi Veronica, ook ik heb je een privé berichtje gestuurd Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hey Veronica. Ook ik heb je een berichtje gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
He meiden!!



Zijn er al vriendschappen ontstaan hier?

Sta er ook voor open om nieuwe mensen te leren kennen en wie weet een leuke vriendschap erbij ????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven