Haarlem Night Skate

24-03-2015 18:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op woensdag 22 april is de eerste Haarlem Night Skate van dit jaar, een georganiseerde skatetocht in de omgeving van Haarlem.

Omdat ik niemand in mijn omgeving ken die dit ook leuk vindt, ben ik op zoek naar een skatemaatje. Het liefst kom je uit Haarlem, zodat we eventueel vaker kunnen gaan als het klikt. De Haarlem Night Skate wordt iedere 2 weken georganiseerd. Maar wellicht kunnen we ook andere skatetochtjes gaan doen. Overigens ben ik niet een heel fanatiek skater, maar af en toe een tochtje met mooi weer vind ik wel leuk! Verder ben ik wel sportief, doe ook aan hardlopen en zumba, maar naast sportieve activiteiten ben ik ook in voor een gezellig drankje op een terrasje. Ik ben trouwens 30 jaar en op zoek naar meiden van ongeveer dezelfde leeftijd.



Lijkt het je leuk, stuur me een privé-berichtje!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Judy,



Lijkt mij erg leuk! Ik ben zelf 24 en woon in de buurt van Haarlem (< 5km). Als we een klein clubje bij elkaar kunnen krijgen lijkt het me leuk een keer (op een avond? of zondag) af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat je reageert. Lijkt mij een goed idee. Eens afwachten of er nog meer enthousiastelingen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Nog iemand die dit leuk vindt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven