Haarlem, vrimibo, dansjes &de zoektocht naar een "stam-plek"

02-01-2017 22:17 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede baan, sporten en een mooi huis. Dingen ol orde, maar waar ik onwijs zin in heb is spontaan te kunnen afspreken in de stad voor een vrimibo, dansje of even lekker een biertje drinken in een (hip of bruin) cafeetje.



Geen orginele mug maar met veel plezier woon ik in het prachtige Haarlem. Deze stad biedt zoveel gezelligheid maar ik mis wat contact met mensen die nog graag de stad in gaan om die gezelligheid op te zoeken.



34 jr, geen kids, drukke baan en in het weekend graag dat naast me neerleggend en genieten.

Soms kort en krachtig en soms om het licht uit te doen na een avondje dansen. Leeftijd... ergens tussen 25 & 40?



Heb je zin om mee te doen?
Alle reacties Link kopieren
Hey wat leuk! Bovenstaand bericht had ik kunnen schrijven.



Verder ben ik 30, kinderloos, import mug maar verliefd op Haarlem, bier-liefhebber en gebrek aan mede-liefhebbers.



I'm in!
Alle reacties Link kopieren
Hi, ook ik herken me compleet in je bericht, ben alleen een jaartje ouder. Je mag me een Pm sturen als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Vooral dat dansje lijkt me heerlijk! Vrijmibo en café ook hoor. Ik ben29jr. zonder kids. Heb een hectische onregelmatige baan waarvan ik vaker van moet ontspannen. Ik ben wel n mug van origine, maar woonde tijdje buiten de stad. Nu sinds kort weer Haarlemse. So count me in!! PM me als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Tof! Ik ben even oud als jij, kinderloos, importmug en altijd in voor een feestje/gezelligheid. Hoor graag van je.
Alle reacties Link kopieren
Hey!



Hier vergelijkbaar verhaal. Ik sluit graag aan bij een (nieuw te vormen) groepje!
anoniem_323913 wijzigde dit bericht op 31-07-2017 08:13
23.01% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat er in zo'n klein stukje Nederland al zo veel eensgezinden zijn in zo'n korte tijd :D
Alle reacties Link kopieren
Jeetje ik even een dag niet gekeken en allemal reacties. Leuk! Zal morgen even achter de pc kruipen en wat pb sturen ;) Misschien is een whatsapp groepje wel een idee?
Alle reacties Link kopieren
@Aspergesteker & @Jafol.. ik kan jullie geen PB sturen.



Is een instelling ergens in je profiel die dat regelt. Sturen jullie mij een PB met je nummer anders?

De rest.. u've got mail ;)
Hi, ook ik herken me compleet in je bericht, ben alleen iets jonger (29). Je mag me een Pm sturen als je wilt
Alle reacties Link kopieren
@Merel_82

Had je mijn PM al ontvangen?
Alle reacties Link kopieren
Hi md87, je profiel kan geen berichten ontvangen. Stuur mij anders een pb met je mobiele nr dan voeg ik je toe aan de whatsapp!
Alle reacties Link kopieren
Merel_82, ik heb 2 keer geprobeerd je een pb te sturen, maar wordt doorverwezen naar een 'sorry, er ging iets mis' pagina. Heb je mijn bericht misschien toch ontvangen? Zo niet, probeer ik het morgen nog een keer via pc .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven