Hilversum/Utrecht

25-09-2014 08:31 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal!



Ik ben op zoek naar vriendinnen van rond de 25 tot 30 om leuke dingen mee te doen!

Ik ben sinds kort in Hilversum gaan wonen, en dat is best eenzaam, aangezien ik bijna niemand ken hier in de omgeving.



Ik ben zelf single, Ik hou van koken, wijntjes drinken, fashion, lekker uit eten gaan, beauty, dol op kleding, mode, stedentrips, festivals, muziek (geen r&b) films, mannen ;))!



Ik ben opzoek naar meiden met echt dezelfde interesses, die net als ik positief in het leven staan, open minded en het leuk vinden om andere meiden uit hilversum of utrecht te ontmoeten, om een leuke vriendschap mee op te bouwen.. Daarnaast heb ik géén facebook!!



Ik hoop snel wat van jullie te horen!

Liefs Blue
Alle reacties Link kopieren
Hoi Blue,



Ik ben zelf 26 en woon in Utrecht. Ik woon hier bijna 2 jaar in de omgeving, maar merk dat het toch lastig is om blijvende vriendschappen op te bouwen. Ik hou van lekker eten, muziek, wijntjes drinken, sporten. Als het je leuk lijkt om in contact te komen, kunnen we misschien emailadressen uitwisselen of zo?



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
He !



Leuk, lijkt me gezellig, kan ik jou een prive berichtje sturen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ja ik denk het wel, weet niet zo goed hoe het werkt met privé berichten. Maar anders is mijn email
Alle reacties Link kopieren
Yes ik heb het gezien! leuk ik stuur je een emailtje
Alle reacties Link kopieren
Heeeey, kun je mij een berichtje sturen? Ik ben zelf 20 en lijkt me leuk om snel wat leuks te doen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben Mylèn, 26 jaar en woon in Hilversum.

Ook in ben op zoek naar nieuwe contacten in de omgeving van Hilversum. Oude vriendschappen zijn wat verwaterd door verhuizingen en door het eindigen van mijn studie.