Hoe meer meiden, hoe gezelliger voor uitgaan en (app)gesprek

28-07-2015 15:38 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai,



Nadat veel vriendinnen een vriendje kregen en nog weinig tijd hebben en ik meer jongens vrienden kreeg, zou ik het weer leuk vinden om (vrijgezelle) meiden te leren kennen die net als ik van een dansje en drankje houden maar ook van een kopje koffie of thee een meiden gesprek hebben.



Hoe meer meiden, hoe gezelliger:) en wie onstaan er mooie nieuwe vriendschappen!



Groetjes Daisy
Welke regio? Hoe oud ben je? Werk je, zit je op school of studeer je?
Alle reacties Link kopieren
Je berichtje klinkt erg leuk!



Maar wat ZaraZara100 ook al vroeg, welke regio?
Alle reacties Link kopieren
Haai,

Ik ben 21 jaar en woon in Beverwijk maar ben vaak te vinden in Amsterdam . Ik studeer ( laatste jaartje) marketing&communicatie!
Wat leuk ik wil wel met je afspreken. Ik ben 28 gastouder woon in omgeving haarlem. Ik heb ook wel eens zin om lekker de voetjes van de vloer te dansen.
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Klopt..het is leuk als er meer mensen zijn om uit te gaan!



Maar waar wil jij uitgaan??



Ik ben Single en wil vriendinnen hebben want woon in Nederland pas sinds okt 2013 dus ken niet zo veel mensen! Maar als jij in Amsterdam iets wil doen..beetje moelijk want ik woon in Gederland en werk een paar dagen.



Groetjes.
Alle reacties Link kopieren
Ladies! Ik woon zelf in Rotterdam maar ik ben wel bereid om eventueel wat verder te reizen voor een stapavondje ... jammer dat we allemaal uit elkaar wonen!
Alle reacties Link kopieren
Hoihoi wat een leuke oproep, ik woon in Rotterdam. Het lijkt me leuk om met een groep dames te stappen. Groetjes Nan
Alle reacties Link kopieren
Haai meiden,



Zal ik anders jullie allemaal een priveberichtje sturen zodat we een appgroepje aan kunnen maken, is een stuk makkelijker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven