Hoe ontmoeten van andere moeders?

20-09-2015 20:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Sins kort ben ik moeder geworden en ik vroeg mij af hoe en waar kan ik andere moeders ontmoeten? Iemand tips? Lijkt megewoon leuk om een sociaal netwerkje van andere moeders om me heen te krijgen om af en toe eens een bakkie mee te doen en ff te kletsen.



Woon je in of rondom Veenendaal dan kan en mag je natuurlijk altijd een berichtje sturen. (Anders mag ook hoor;))
Alle reacties Link kopieren
Bij mij in de stad is elke week een mama cafe ( vreselijk woord vind het maar ja).

Daar kun je dan andere moeders ontmoeten.

De ene week is het gewoon gezellig kletsen en koffie drinken de andere week hebben ze een onderwerp bv babymassage, iets over voeding, er komt een fotograaf enz.



Leek mij heel leuk. Ik ben nu nog zwanger dus ik wacht tot ik bevallen ben.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Naar een BV-cafe/bijeenkomst gaan

Naar babyzwemmen gaan t.z.t.

Naar een andere baby'cursus' gaan, bijv. babymassage

Met de kinderwagen eropuit in de buurt

...
Alle reacties Link kopieren
Borstvoedingscafe is niet echt een optie /geef fles voeding.



Kinderwagen erop uit oke maar verwacht niet meteen weet ik hoeveel aanspraak te hebben;)



Babymassage daar sta ik wel voor ingeschreven. De datum van start is nog niet bekend.
Alle reacties Link kopieren
Heb je niet nog contact met andere vrouwen uit je zwangerschapscursus?
Alle reacties Link kopieren
Zodra je kind naar school gaat, zit je voor je het weet in 'het circuit' Tot die tijd kun je andere moeders zelf aanspreken in het park bijvoorbeeld, als je met de kleine een blokje om gaat. En gaat je kindje straks naar de opvang? Daar leer je vast ook wel moeders kennen.



Ik heb een aantal contacten uit de tijd van het KDV en sinds mijn kind naar school gaat is mijn netwerk echt enorm uitgebreid. Scheelt ook dat we inmiddels in een kinderrijke buurt zijn gaan wonen.



Je kunt ook iets van sport of zo doen en op die manier mensen leren kennen. Of moet het per sé in een baby/kind setting zijn?
Alle reacties Link kopieren
quote:tof schreef op 20 september 2015 @ 21:09:

Heb je niet nog contact met andere vrouwen uit je zwangerschapscursus?Haha nee niet echt. Wij deden de korte samen beval cursus en daar moest ik om medische redenen (opgenomen int zkhuis met vergiftiging) halverwege mee stoppen. Dus dat was er ook niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is je kindje?
Alle reacties Link kopieren
Een maand;)
Alle reacties Link kopieren
Veenendaal heeft een mamacafé in de bibliotheek op woensdagochtend en je kunt het ook vinden op facebook.
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je de functie aanzetten dat je privé berichten kan ontvangen voor als iemand je een bericht wil sturen?
Alle reacties Link kopieren
Wil je me een prive bericht sturen dan sarana?

En uhm hoe doe ik dat?;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven