Huismoeders... ?

13-03-2017 09:50 126 berichten
Hoi Allemaal,

Ik zou het leuk vinden om in contact te komen met huismoeders, of meiden die om een andere reden op veel doordeweekse dagen gewoon thuis zijn. Om in berichtjes over en weer te kunnen kletsen over de dingen van allerdag, en als het goed klikt misschien ook eens wat diepere gesprekken voeren of na verloop van tijd eens een afspraak plannen op een terrasje in de stad.



Ik ben zelf 36 jaar, getrouwd, en moeder van 3 kinderen. Ik zou mezelf omschrijven als iemand met een stabiel leven, soms wat eenzaam, ga graag de deur uit, sta positief in het leven maar ben ook zeker introvert, ik ben erg duidelijk en rechtstreeks maar oordeel niet snel, vind het juist leuk om met allerlei verschillende mensen om te gaan.



Waar je vandaan komt maakt mij niet heel veel uit, ook als je niet in het plaatje past maar deze oproep je toch aanspreekt mag je gerust reageren. Ik ben op de eerste plaats gewoon op zoek naar wat online vriendschappen die wellicht in de toekomst kunnen worden uitgebouwd. Als het klikt sta ik er zeker voor open om een bakkie bij elkaar te doen, of te winkelen, of op stap te gaan.



Neem gerust contact met mij op. Misschien hoor ik wat van je. Zou leuk zijn !

(Ik wil alleen reacties van meiden. Niet van mannen).
quote:clueless17 schreef op 14 maart 2017 @ 20:18:

Krijgen wij dan van jullie een pb (als het gelukt is) met de naam van de groep? Ik ben namelijk niet vindbaar op FacebookGaan we doen, zeker weten
Elastiek is super snel. Er is nu een fb groep. Hij is besloten dus je kan hem niet zomaar vinden. Wil iedereen die zich wil aanmelden elastiek of mij een pb doen met hun echte naam zodat we je kunnen toevoegen.
Alle reacties Link kopieren
Alvast bedankt voor het aanmaken
Alle reacties Link kopieren
quote:taartje81 schreef op 14 maart 2017 @ 20:34:

Elastiek is super snel. Er is nu een fb groep. Hij is besloten dus je kan hem niet zomaar vinden. Wil iedereen die zich wil aanmelden elastiek of mij een pb doen met hun echte naam zodat we je kunnen toevoegen.Je hebt pb
quote:rozediamant schreef op 14 maart 2017 @ 20:41:

[...]





Je hebt pb Je bent uitgenodigd!
Ik heb Elastiek een pb gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Aaah leuk! Ik stuur ook even een pbje
quote:Jillian86 schreef op 14 maart 2017 @ 20:48:

Ik heb Elastiek een pb gedaan.Pb'tje terug
Alle reacties Link kopieren
Elastiek heeft een pb
Clueless17 je hebt een pb terug.
quote:_lady_ schreef op 14 maart 2017 @ 20:57:

Elastiek heeft een pb Je hebt een pb'tje terug
Ik ben blijkbaar niet te vinden op facebook maar ik kan de groep ool niet vinden. Wel 'hippe huismoeders' en huismoeders tips' maar verder niets.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar ik kom ongeveer 1 keer per week op fb dus voor mij gaat dit niet werken.



Wil wel even zeggen, en dan vinden jullie mij waarschijnlijk een zeikerd hoor, maar een paar uur geleden werd er geopperd dat we even op TO moesten wachten en dat er nog te weinig mensen stemden voor whatsapp. Nu heeft TO nog steeds niet gereageerd en zijn er tig stemmen voor de app bijgekomen, maar is er toch besloten om voor een fb groep te gaan. Jammer..



Maargoed, maakt verder niet uit: veel plezier met elkaar! (meen ik hoor, niet sarcastisch bedoeld ;) )
quote:Jillian86 schreef op 14 maart 2017 @ 21:09:

Ik ben blijkbaar niet te vinden op facebook maar ik kan de groep ool niet vinden. Wel 'hippe huismoeders' en huismoeders tips' maar verder niets.Ik stuur je de link even in een pb, heb heel veel meldingen en meiden die ik niet kan vinden
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk hoor cheescake! Ik wilde ook wel op to wachten, maar het duurt zo lang en we zijn blijkbaar nogal (te) enthousiast. We kunnen ook beide doen, dan kan ieder voor zich bepalen wie waar (het meest) actief is? Ik vind appen ook leuk, alleen soms /vaak wat onoverzichtelijk met een grote groep.
Alle reacties Link kopieren
quote:clueless17 schreef op 14 maart 2017 @ 21:35:

Je hebt gelijk hoor cheescake! Ik wilde ook wel op to wachten, maar het duurt zo lang en we zijn blijkbaar nogal (te) enthousiast. We kunnen ook beide doen, dan kan ieder voor zich bepalen wie waar (het meest) actief is? Ik vind appen ook leuk, alleen soms /vaak wat onoverzichtelijk met een grote groep.



Snap ik, was ik ook. Vandaar dat ik idd de app al wilde openen

Allebei lijkt me niet logisch en praktisch. Niemand gaat 2 keer hetzelfde typen en er 2 keer hetzelfde antwoord op geven
quote:Cheescake schreef op 14 maart 2017 @ 21:47:

[...]





Snap ik, was ik ook. Vandaar dat ik idd de app al wilde openen

Allebei lijkt me niet logisch en praktisch. Niemand gaat 2 keer hetzelfde typen en er 2 keer hetzelfde antwoord op geven



Ik wil best in een groepsapp hoor, kan ook best begrijpen dat mensen niet vaak op fb komen.

Ik ben wel voor beide te porren, zal ik je een pb sturen met nr?
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een foutmelding als ik een pbje probeer te versturen. (voor doorgeven van fb naam)
quote:JeeJee- schreef op 14 maart 2017 @ 22:09:

Ik krijg een foutmelding als ik een pbje probeer te versturen. (voor doorgeven van fb naam)Heb jou een pb met link verstuurd
Alle reacties Link kopieren
quote:Elastiek schreef op 14 maart 2017 @ 22:06:

[...]





Ik wil best in een groepsapp hoor, kan ook best begrijpen dat mensen niet vaak op fb komen.

Ik ben wel voor beide te porren, Ik ook!
Alle reacties Link kopieren
Elastiek, je hebt pb
quote:Sundae schreef op 14 maart 2017 @ 22:52:

Elastiek, je hebt pbJe hebt pb terug
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik vind het ook wel leuk om mee te doen, maar weet eigenlijk niet hoe groot de groep al is? En of er nog een plekje voor mij is? Fb of app vind ik allebei goed.
quote:rups13 schreef op 14 maart 2017 @ 23:25:

Hoi, ik vind het ook wel leuk om mee te doen, maar weet eigenlijk niet hoe groot de groep al is? En of er nog een plekje voor mij is? Fb of app vind ik allebei goed.Wat mij betreft wel hoor
Bij nader inzien vind ik een Facebook groep prima. Ik heb een PBtje gestuurd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven