ik zoek een leuke email en/of whatsapp vriendin

20-08-2015 20:34 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zoek een vriendin in brabant. Ben 43 jaar, getrouwd, moeder van 3 kids. Zou graag eerst via email mailen.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je voorkeur naar iemand in de buurt uit gaat, waarom noem je dan niet even een regio of een provincie ?
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Je hebt gelijk bitje93!

Wilde net al posten dat ik het beginnetje maken beetje lastig vind. Sorry.

Ik kom uit regio brabant.

Stel gerust vragen als je daar behoefte aan heb.
Alle reacties Link kopieren
Durf niemand het aan
Alle reacties Link kopieren
Hallo Mijntje,



Ik ben 41,getrouwd en 2 kinderen. Alleen......ik kom uit de randstad

Lijkt me best leuk om wat over en weer te mailen/whatsappen.



Ik durf dat best aan hahaha...



Groetjes Susanne
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Wat doe je in het dagelijks leven? En wat doe je graag?

Ik woon ook in omg brabant, ben 38 en getrouwd. Heb geen kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Ben nog herstellende van mijn ongeluk.

Revalidatie sluit af.

Ik werk normaal 10 u in de week.

Ik wandel graag, puzzelen/legpuzzels, emailen. Een vriendin waarmee je samen iets kan ondernemen. Bijv. Terrasje pakken. Gewoon wat gezellig is. Ik mis gewoon een vriendin. Heb wel een schoolvriendin. Ik wil gewoon uitbreiden en ook andere helpen om elkaar tot steun te kunnen zijn. Gezien ik ziek ben geweest. Heb ik zoveel gezien. Ik ben goed verzorgd tijdens mijn ziek zijn.

Rest wil ik verder gaan via mail als jullie interesse hebben.
Alle reacties Link kopieren
hoi mijntje, kan je geen bericht sturen, maar weet ook niet of het werkt. wil je in ieder geval veel sterkte wensen en hoop voor je dat je leuke en aardige mensen op je pad zal tegenkomen!
Alle reacties Link kopieren
Nijntje heeft de mogelijkheid om priveberichten te ontvangen niet ingeschakeld dus er zit weinig anders op om alle informatie via dit topic uit te wisselen.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Klopt! Vind tijd genoeg om emailadres uit te wisselen als men zin in hebben om verder te mailen.
Alle reacties Link kopieren
Sorry bitje je hebt gelijk! Weet nog niet alles hier haha. Inmiddels kan iedereen prive berichtje sturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:mijntje72 schreef op 24 augustus 2015 @ 22:37:

Sorry bitje je hebt gelijk! Weet nog niet alles hier haha. Inmiddels kan iedereen prive berichtje sturen.Nope
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Word tijd da ik ga slapen bitje.....

Zucht dacht dat ik em bevestigd had.

Maar nu moet ie werken. Bitje kijk je effe na aub.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het gelukt Mijn
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Hoi Mijntje,



Ik heb geprobeerd je een privé berichtje te sturen, maar volgens mij ontvang ik hem dan alleen zelf. Voor de zekerheid plaats ik het berichtje hier ook nog even.



Ik woon niet in Brabant, maar in het zuiden van Gelderland (omgeving Nijmegen), mogelijk kan dat nog qua afstand voor jou?

Ik reageer in elk geval op jouw berichtje, omdat het me aanspreekt. Zo te lezen heb je een pittige periode achter de rug en zoek je vriendinnen om leuke dingen mee te doen, maar ook om dingen mee te delen die even niet zo leuk zijn. Dat spreekt me aan, want dat zoek ik ook. Ik ben 36 jaar, na een aantal moeilijke jaren ben ik nu bijna een jaar een alleenstaande moeder van een zoontje van ruim 4,5 jaar. Het gaat inmiddels weer goed met mij en ik heb er behoefte aan nieuwe vriendschappen op te bouwen. Daarom heb ik een account aangemaakt en kwam ik al snel jouw berichtje tegen. Hopelijk hoor ik van je.
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,



Ik heb je ook een privé bericht gestuurd, komt deze aan?

Ik hoor het wel!



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven