Import Amsterdammer

21-06-2015 18:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allen,



Na een tijd in Australie te hebben gewoond ben ik (25) vanwege werk naar Amsterdam verhuisd, waar ik inmiddels al even woon. Ik vind het allemaal superleuk; toffe baan, vriend, veel lieve vrienden (buiten Amsterdam), ondernemend enzovoort. Wel merk ik dat Amsterdam in tegenstelling tot Australische steden best een stugge stad is om nieuwe mensen te leren kennen, al helemaal als je fulltime werkt.



Ik weet zeker dat er in Amsterdam tal van leuke, ondernemende dames zijn die dit herkennen, en die bij gebrek aan dichtbij-wonende vrienden ook wel wat ‘invallers’ kunnen gebruiken om koffie mee te drinken, een wijntje te doen op het terras, een avondje te stappen etc.



Wellicht is het een idee om met een groepje import-Amsterdammers een keer een drankje te doen -als die hier te vinden zijn, want together we're strong



Animo?
Alle reacties Link kopieren
Hi! Het lijkt mij ook zeker leuk om in contact te komen met andere meiden uit Amsterdam (voornamelijk omdat veel van mijn vriendinnen buiten Amsterdam wonen). Ik kan je alleen geen pb sturen. Misschien dat je mij een berichtje kan sturen
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee.

Ik doe mee, moeten we eens een avondje organiseren ? Wat dacht je van zaterdag 18 juli? Drankje doen in amsterdam?



Groetjes
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Heb jullie allebei pbs gestuurd, de 18e kan ik niet ivm vakantie, de 23/24e wel.. Let me know!
Alle reacties Link kopieren
Heej import-amsterdammers!



Ik ben ook een import amsterdammer en woon hier nu een halfjaar.

Ik werk fulltime en ben 24 jaar. Het lijkt mij superleuk om meer mensen te ontmoeten!



Ik stuur dus ook even een pm



liefs van Anne
Alle reacties Link kopieren
Hi Anne,

Ik wou je pb sturen maar dat kan blijkbaar niet naar jou

Stuur je mij even als je wil?
Vrienden heb je nooit teveel
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Hier nog eentje haha!

Ik woon en werk sinds mei fulltime in Amsterdam en ik merk ook dat het best lastig is om nieuwe mensen te leren kennen, wat ik niet echt had verwacht van een grote stad als Amsterdam. Het lijkt me superleuk om wat af te spreken om zo wat mensen te leren kennen die dichtbij wonen!

Groetjes, Kirsten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven