Interesse in woningruil voor vakantie?

21-11-2014 14:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve mensen,



Even inventariseren, ik woon in het beroemde (én beruchte) Amsterdam. Daar heb ik een gerenoveerde benedwoning mét tuin en van alle gemakken voorzien



Nu zou ik graag voor een vakantie of weekend weg aan woningruil willen doen.

Ik heb mij ingeschreven bij Intervac en Huizenruil.com maar blijf toch ergens nog een beetje huiverig.



Dus nu vroeg ik mij af of er hier forumleden zijn die wellicht interesse woningruil voor een vakantie of weekend weg (interesse in zowel binnenlandse als buitenlandse verblijven).



Dus, wie wil in een charmante benedenwoning van 43 m2 met tuin van ca 28 m2 verblijven in het bruisende Westerpark?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk niet dat je met mij wil ruilen maar ik vroeg me af: waarom zijn mensen hier minder enge onbekende internetters dan huizenruilers van huizenruilsites?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Nou niet bepaald minder eng, verkeerd omschreven, maar is denk ik makkelijker om 'zaken' te doen met Nederlanders.
Alle reacties Link kopieren
Forummers hebben bijna allemaal hele vieze vaatdoekjes en slecht schoongemaakte badkamers; ik zou het niet doen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Leuk een topic over woningruil!!



Ik wil volgende zomer(vakantie) heel graag onze woning ruilen, maar denk dat jouw woning met twee kinderen onder de 5 niet echt in aanmerking komt…



Maar goed, ik zal onze woning in de aanbieding doen: midden van het land (Veluwe), loopafstand van NS intercitystation, mega grote tuin en zeer kindvriendelijk. Als er nou iemand graag naar Amsterdam wil, en TO wil graag in ons huis, kunnen wij misschien in het huis van 'iemand'???
Alle reacties Link kopieren
Haha inderdaad Kastanjez, goed idee!

Wat mij betreft zijn kinderen (en huisdieren) meer dan welkom maar de ruimte is beperkt.

En om ze nu in het tuinhuisje te stoppen....



Kleine omschrijving:



Zeer charmante benedenwoning van 48 m2 met tuin van ca 28 m2 in het bruisende Westerpark. In de nabije omgeving vindt je tal van gezellige winkels, cafe's en restaurants. Bovendien is het Westerpark en de Jordaan op een paar minuten fietsen gelegen.





Indeling:

• Eigen entree, halletje.

De woonkamer is aan de voorzijde gelegen en biedt voldoende ruimte voor een zit-en eethoek.



• De slaapkamer aan de achterzijde voorzien van kozijnen met dubbele glas. Tussen de woonkamer en de slaapkamer is een wand geplaatst met zeer veel opbergruimte. Verder recent gemoderniseerde toilette en douche. Daarnaast is er interne bergruimte en een apart washok.



• De keuken is voorzien van een 4 pits gaskookplaat geplaatst, een rvs afzuigkap en een vaatwasser.





• De tuin ligt op het Noordwesten en is deels betegeld en erg gezellig gemaakt. Er is een ruim tuinhuisje aanwezig (geïsoleerd met elektriciteit, oude werkkamer geweest en kan nu tevens ruimte bieden voor extra slaapplek) en er zijn genoeg stoelen en tafels die je kan gebruiken.



OMGEVING

Het appartement ligt midden in het hippe stadsdeel Westerpark, dat grenst aan het centrum van Amsterdam. Een gewilde locatie, waar rustig wonen wordt gecombineerd met de directe nabijheid van de gezellige Jordaan en het populaire Westerpark op nog geen minuut loop afstand. Ook de ring A-10 is via de Haarlemmerweg binnen enkele minuten te bereiken. En de bereikbaarheid van het openbaar vervoer is tevens uitstekend, met diverse bus- en tramhaltes in de nabij gelegen Van Hallstraat. Allerhande winkels zijn te vinden om de hoek in de Limburg van Stirumstraat. Het Centraal Station ligt op ongeveer 10 minuten fietsen!
Alle reacties Link kopieren
Op de sites waar je ingeschreven staat, kan je toch ook aangeven waar je heen wilt?

Als je daar aangeeft dat je in NL wilt blijven, zal je dus ook 'zaken doen' met andere Nederlanders.



(btw, wij gingen vroeger (toen er nog geen internet was) altijd via intervac op vakantie. Was voor een gezin met 4 kinderen erg voordelig! Altijd hele leuke vakanties gehad.)
Alle reacties Link kopieren
Is Westerpark een stadsdeel? Westerpark is toch gewoon een uh.. park?
Alle reacties Link kopieren
@ LoiseauCoureur: tot 2010 was Westerpark een apart stadsdeel en is nu samengevoegd met West. Maar iedereen ziet het nog wel als een apart stadsdeel en wordt in de volksmond nog steeds zo aangeduid.

Het klopt dat het park Westerpark ook in dat 'stadsdeel' ligt.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht leuk, mss iets voor mij, maar ik woon zo'n beetje bij jou om de hoek.
Cum non tum age

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven