Jonge mama's in IJsselstein e.o. gezocht!

12-04-2014 18:52 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Sinds november woon ik in IJsselstein, mijn vriend en ik zijn hier vanuit Utrecht komen wonen op zoek naar rust en ruimte.. Sinds 2 maanden ben ik blije mama van een lieve dochter maar ik merk dat ik het hier in m'n eentje wel erg rustig en ruimtelijk vindt ;)

Ik ken helemaal niemand in IJsselstein en zou daarom heel graag in contact komen met meiden die ook net (of al een tijdje) mama zijn.



Ik ben 28 jaar en 3 jaar geleden afgestudeerd. Ik hou erg van uitgebreide bepmiddagjes onder het genot van een grote bak koffie, hou de actualiteit in de gaten en klets hier graag over, ik kijk graag een filmpje of serie (breaking bad, sherlock, homeland etc.). Het uitgaan heb ik wel gezien, liever een cafeetje of thuis in de tuin een wijntje Maar sinds mijn dochter er is, is zij natuurlijk mijn grote hobby. Ik zou het hartstikke leuk vinden om ervaringen uit te wisselen met andere mama's, ben zo benieuwd hoe jullie het vinden!



Als je het leuk lijkt om een keer af te spreken, stuur me vooral een berichtje ;)
Alle reacties Link kopieren
HoiHoi,



Gefeliciteerd met de geboortje van jullie dochter. Ik woon in Utrecht en heb een zoontje van 21 maanden, Lijkt me leuk om je beter te leren kennen.



Heb begrepen dat de prive berichten niet goed aankomen vandaar maar zo.



Je kan me mailen op bloempje_30@outlook.com



Tot gauw
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben zelf eind januari moeder geworden van een prachtig dochtertje. Ik woon zelf in leidsche Rijn en ben een aantal jaren terug hier in de omgeving komen wonen. Mijn familie en vrienden wonen in het noorden en heb hier weinig vriendinnen ( die in dezelfde levensfase zitten ) waar ik makkelijk mee af kan spreken! Want het is tegenwoordig een hele happening met de kleine meid :-). Ik kom graag met je in contact aangezien we ook beide een dochter hebben in dezelfde leeftijdscatogorie en ze ook mijn grote hobby is ...! Verder ben ik onlangs 29 geworden en heb het stappen ook gehad maar gezellig bijkletsen met een theetje of wijntje natuurlijk niet. Verder sta ik ook nog midden in het leven en ben een open persoon.



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hey,

Ik las net je berichtje op het forum, het is al even geleden maar dacht reageer toch want zit nu in een soort zelfde situatie en wilde ook een oproepje plaatsen toen ik jou berichtje tegen kwam



Ik woon al een paar jaar in Ijsselstein maar heb altijd fulltime gewerkt en daardoor nog niet zo'n grote sociale kring opgebouwd. In december 2014 ben ik moeder geworden (nog niet zo heel lang geleden dus) van een heel mooi meisje en ik merk nu ik meer thuis ben dat ik het leuk zou vinden om met andere meiden (mama's) in contact te komen. Want inderdaad het stappen hoeft voor mij ook niet meer zo maar een gezellig middagje op het terras of gewoon even kletsen lijkt me erg leuk.



Ik weet niet of je ondertussen al veel reacties hebt gehad maar je kunt me een berichtje sturen als je het leuk vind om een keertje af te spreken of te mailen.



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven