Kookclubje apeldoorn 20-30

07-02-2015 20:48 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben op zoek naar een aantal gezellige mensen die het leuk lijkt om met elkaar een kook/eetclubje te starten in Apeldoorn. Ik woon net op mijzelf en ik zou het fijn vinden om wat nieuwe contacten op te doen. Laat het me weten als het je leuk lijkt om af en toe gezellig met elkaar te koken/eten/wijntje drinken! Ik ben zelf echt geen keukenprinses maar ik geniet zeker van de lol en gezelligheid die erbij komt kijken.



Liefs,

Carlijn
Alle reacties Link kopieren
Hoi Carlijn,



Ik woon ook in apeldoorn.

ook ik ben geen keukenprinses, maar wel een keukenprins;-)

Het lijkt me leuk om een keer te eten met jou en wie er nog meer bijkomt, dus komt allen!



Peter
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_208511 wijzigde dit bericht op 19-12-2017 20:29
Reden: .
98.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hee!



Thanks voor jullie reacties. Ladyy88 ik heb je een priveberichtje gestuurd.

Peter jij hebt die functie uitstaan denk ik. Als je dat bij instellingen aanzet, kan ik je even een berichtje sturen met mijn nummer.
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies!



Hebben jullie al iets afgesproken? Ik woon sinds 3 maanden in Deventer (naast Apeldoorn) en zou graag aan willen sluiten. Ook niet echt een keukenprinses, maar wel in voor gezelligheid, eten en een wijntje.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Carlijn,



Klinkt als een goed idee! Ik woon in de buurt van Apeldoorn en zou het leuk vinden om nieuwe mensen te ontmoeten. Lekker eten, koken, wijntjes en gezelligheid daar hou ik wel van. Nog ruimte voor een extra kok?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi dame26 en sweet87,



Leuk dat jullie ook interesse hebben! We hebben nog geen datum afgesproken, maar we hebben al wel een groepsapp. Als jullie mij je nummer in een privé bericht sturen, dan voeg ik jullie toe aan de app.



Groetjes!
Heey dames en heer,



Lijkt me ook leuk om mee te doen! Is er nog plek aan tafel?

Ik woon sinds een tijdje in Apeldoorn en zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te ontmoeten.



Liefs,
Alle reacties Link kopieren
Hey allemaal, wat een leuk idee. Ik hou van koken, bakken en heerlijk eten! Hebben jullie al een keer wat afgesproken? Lijkt me leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Apeldoorn!



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Hai!



Ik zie dat je al veel reacties hebt. Hoe loopt het tot nu toe? Misschien wil ik wel aansluiten namelijk!

Het lastige is dat ik 's avonds vaak werk, maar als het grote groep is maakt het niet uit als ik niet altijd aan kan sluiten

Vind een kookgroepje namelijk wel heel leuk!!



Ik hoor wel of jullie nog open staan voor meer mensen!



Groetjes Jessica
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuk idee! Als er nog plek is schuif ik graag aan!

Ook hier geen keukenprinses, maar voor de gezelligheid doe ik het graag!



Lijkt me gezellig!!
Ik heb helaas nooit een reactie gehad op mijn berichtje, dus ik vermoed dat de mensen na mijn reactie dat ook niet gehad hebben. Let ons niet om een nieuw clubje te beginnen natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
Goed plan Ravenheart, laten we er zelf een beginnen!



Nog andere belangstellenden?
Alle reacties Link kopieren
Hoi !



Mij lijkt het super leuk om bij jullie aan te sluiten! Ik woon nu sinds een jaar in Apeldoorn



Groetjes



Romy
Everyone is beautiful
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Mij lijkt het ook heel gezellig om deel te nemen! Koken is mijn grote hobby en ik ontmoet graag nieuwe mensen!



Groetjes,



Iris
Alle reacties Link kopieren
kan ik me nog aansluiten?
Alle reacties Link kopieren
Gezellig!!



Wat is handig? Als jullie mij nou een pb doen, kunnen we een groep aanmaken?
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Zou ik me ook kunnen aansluiten?
Live, Laugh, Love
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben Nicky, 24 jaar en woon net samen in Deventer.

Koken vind ik erg leuk en hou van gezelligheid, kletsen en een lekker wijntje! Ik wil me graag aansluiten.



Misschien dat 1 iemand het op zich kan nemen en 1 groepsapp aan kan maken zodat we elkaar kunnen leren kennen?





Groetjes Nicky
Alle reacties Link kopieren
Ik wil eventueel ook wel een app maken of iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:jodym schreef op 27 september 2015 @ 12:25:

Hoi!



Zou ik me ook kunnen aansluiten?

Hee Jody!

Als je ons je nummer laat weten, kunnen we je toevoegen!



@Nicky, ik zal je sowieso even appen zodat we elkaars nummer hebben. Dan kunnen we kijken wie er nog meer meedoen!
Alle reacties Link kopieren
Jody Roomy Shanti,

Als jullie mee willen doen, mag je een berichtje sturen!?
Ik haak in ieder geval af dames. Door een chronische ziekte kan ik momenteel bijna niet in de keuken staan. Op zich wel handig voor een kookclubje ;)



Have fun!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb annelore een pb gestuurd met mijn nummer!

leuk!
Live, Laugh, Love
Alle reacties Link kopieren
Hoi Nicky, aan wie moet ik mailen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven