Kook-/eetclubje Groningen

24-12-2014 10:22 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



het lijkt me leuk om in het nieuwe jaar een kookclubje/eetclubje te starten met een aantal mensen.

Ik ben 29 jaar en woon en werk in Groningen. Ik kook graag (hobby, ben zeker geen volwaardig keukenprinses) en ik hou van lekker te eten en de gezelligheid daarbij. Wie vindt het leuk om mee te doen?



Groetjes Sanne
Lijkt me erg leuk!

woon alleen zelf in andere plaats ,in Friesland.

Benoem ik.hier liever niet haha.

maar gaan natuurlijk wel bussen!



Ben zelf.24 en.moeder van 2.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt erg gezellig. Ik ben zelf 32, getrouwd en moeder van een zoontje. Ik kook ook graag en zou dit graag ook voor jullie doen of samen nieuwe dingen uitproberen. Ik woon zelf ong. 20 min. van de Stad.



Wie weet spreekt het nog meer mensen aan; ben benieuwd.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij ook erg gezellig. Ik ben 28 en werk ook in Groningen en woon samen met mijn vriend en kat daar vlakbij. Het zou leuk zijn om op deze manier wat nieuwe mensen te ontmoeten.

Zijn er al plannen voor een datum?



Groetjes!
Nee nog niks miss groep app starten via pb?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen meiden,



Bedankt voor jullie enthousiaste reacties! Sorry dat ik nu pas reageer, drukke kerstdagen ed. Het lijkt me leuk om bij elkaar te komen en te kijken hoe we een en ander kunnen organiseren. Groep app lijkt me een goed idee! Als jullie mij je nummers kunnen sturen?
Sansan i kan je geen pb doen.

zal bij 1 vd andere proberen..
San81 heeft pb.



Sansan

en.sammy lukten niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb naar San81 gestuurd!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een pb gestuurd! Zou jij een groepsapp kunnen aanmaken San? alvast bedankt!
Pb mogen desnoods ook naar mij hoor!



X!
....
Alle reacties Link kopieren
Helaas lijk ik geen pb te hebben; vreemd...
Wil iedereen mij pb doen? ?

Dan maak.ik zsm groepsapp aan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,



Ik ben een 28jaar en woon sinds een jaar in Groningen. Hou erg van koken en creatief bezig zijn met ons interieur. Woon samen met vriend en twee Katten. Ik zou ook graag mee willen doen aan een kook clubje, Lijkt me erg gezellig. Hoe komen we in contact?
Alle reacties Link kopieren
Heb Dalaar pb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Klinkt gezellig! We hebben al een afspraak staan, maar die is nog niet geweest. Het zou leuk zijn als je dan ook kan. We hebben een app groep, misschien kan iemand je toevoegen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik lees al een poos mee hier maar heb nog niet zoveel posts.



Ik ben Laura, 25 en ben vorig jaar vanuit Amersfoort ook naar Groningen verhuisd. Heb nog niet echt vriendinnen gemaakt hier dus het lijkt mij ook heel leuk om mensen te leren kennen.



Ik woon samen met mijn vriend en onze kat Felix. Ik kijk graag films en series en vind het ook leuk om lekker te gaan eten of even de kroeg in te duiken.



Het lijkt mij ook erg leuk als ik een keer mee mag koken. Wil graag nieuwe mensen leren kennen
Alle reacties Link kopieren
Hej,

Ben een jaar geleden verhuisd naar Drenthe, ongeveer een half uur van de stad Groningen vandaan.

Ben 22 jaar en woon samen met mijn vriend en kat.

Heb nog niet echt heel veel mensen leren kennen.

Zelf vind ik koken ook erg leuk, dus mocht ik mee doen met jullie hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ook mij lijkt het leuk om een keer gezellig mee te eten/koken!

Ik ben ook iets jonger, 23, en heb zin om nieuwe mensen te leren kennen!

Ik ben 23 en woon al een tijdje in Groningen waardoor alles inmiddels lekker standaard en stabiel is geworden. Niks mis mee natuurlijk (en soms ook best fijn), maar nu ik het wat rustiger heb lijkt het me juist leuk weer eens nieuwe mensen te leren kennen!

Ik hoop dus dat ik jullie nog kan joinen!
Alle reacties Link kopieren
Hej meiden, bedankt voor jullie reacties! Altijd leuk om te merken dat zoveel mensen het gezellig vinden samen te eten/ koken.

We zijn op dit moment met 6 meiden en hoewel ik erg van gezelligheid met een grote groep houd, bedachten we dat het praktisch gezien wel lastig is om 9 mensen ergens te huizen om samen te eten. Misschien is het een idee dat jullie het topic overnemen en samen wat mensen bij elkaar zoeken voor een eetclubje?
Alle reacties Link kopieren
Dus het groepje is al gevormd, jammer!



Maar wil nog wel mensen ontmoeten, dus mocht er iemand een gezellig drankje of hapje met mij willen doen hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Ons groepje blijkt niet zo heel groot te zijn dan we verwachten helaas. Dus wie nog aan wil schuiven kan dat, morgen 19 april "15 hebben we een afspraak staan in Groningen voor een lunch om 11:00. Jullie mogen aanschuiven als jullie willen. Of een ander keertje afspreken zodat we kunnen beginnen met het kook groepje. Voor contact en gegevens mogen jullie altijd mailen algrafroukje@hotmail.com. Hopelijk tot snel.
Alle reacties Link kopieren
froukje heb je pb gestuurd via fb ben marleen en ben 31 jaar en woon in Groningen:)
Alle reacties Link kopieren
Hai dames,



Ik realiseer me dat ik een beetje laat ben voor de afspraak van 19 april :o), maar is er nog plek voor iemand voor bij de volgende afspraak?



Ik ben Laura, 29 jaar en woon in Groningen. Vind koken leuk (eten nog leuker) en houd van nieuwe dingen proberen en verschillende keukens. Verder ben ik dol op DIY, interieurdingetjes, lezen, (rommel)markten, dagjes uit etc.



Lijkt me leuk om mee te doen aan een kookclub dus hoop dat er nog plek is.



Groetjes Laura
| books are a uniquely portable magic |

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven