Leesclub omgeving Nijmegen

14-01-2013 22:20 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ik ben als jonge (27 jaar) leesliefhebster opzoek naar een leesclub in de omgeving Nijmegen. Het blijkt moeilijk om een clubje te vinden waarbij nog plek is, dus ik vroeg me af of er meer meiden zijn zodat we zelf een groepje kunnen starten.



Mijn idee is om met een groepje van +/- 6 meiden van rond de 30 jaar een keer per maand bij elkaar te komen om een gekozen boek te bespreken. Mijn interesse is breed, dus ik lees zo'n beetje alles (al moet ik zeggen dat ik nog niet heb toegegeven aan de "50 tinten grijs"-hype). Daarnaast lijkt het me ook leuk om naast de boeken over andere dingen te kletsen, gewoon gezellig.



Uiteraard ben ik ook geïnteresseerd in een bestaand groepje waarbij ik me zou kunnen aansluiten.



Ik hoor het wel! Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben ook een 27jarige leesliefhebster . Echter zit ik al in een leesclub in Nijmegen (vol helaas), en het wordt wel een beetje veel om voor 2 leesclubs boeken te gaan lezen denk ik zo..



Maar mocht je het ook leuk vinden om eens af te spreken en over boeken en andere gezellige dingen te kletsen, dan ben ik daar wel voor in.



Laat maar weten!

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Bedankt voor je reactie! Jammer dat er geen plek meer is in jouw leesclub.



Ik zag dat jij ook een oproepje hebt geplaatst voor een kookclub in Nijmegen, klopt dat? Ondernemend ingesteld, leuk! Toevallig houd ik ook van koken ;). Toen ik jouw oproep zag, bedacht ik me dat het ook leuk zou zijn om me daarbij aan te sluiten. Zou dat nog kunnen??



Laat maar even weten, dan zet ik daar een berichtje neer met mijn e-mail adres.
Alle reacties Link kopieren
Ha!



Kookclub klopt idd Tja, ik woon nog niet heel lang in Nijmegen en mis het wel om wat contacten in de buurt te hebben, al mn vrienden wonen nog in mn oude woonplaats, spreek regelmatig af maar is toch anders..



Je kan je nog aansluiten bij de kookclub hoor! Nu een paar met interesse, maar nog geen afspraak gemaakt, dus als je je mail neerzet dan zal ik je daarover mailen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een berichtje gestuurd met mijn e-mailadres!



Bij mij is het juist andersom: ik woon al een tijdje in Nijmegen, maar de meeste van mijn vriendinnen zijn naar de Randstad of het buitenland vertrokken. Ben benieuwd naar het verder verloop, heb er in ieder geval zin in!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb volgens mij op deze oproep al gereageerd, maar ik zal het even nog toch doen......



Het lijkt mij echt super leuk om met jullie mee te doen. Ik hou zelf erg veel van lezen.





stuur jullie mij een e-mail



sannn21@live.nl
Alle reacties Link kopieren
Hoi Scheeba,



Bedankt voor je berichtje, leuk dat je zo enthousiast bent. Ik zag dat je ook had gereageerd op het oproepje voor een kookclub. Omdat er voor de leesclub niet veel animo leek te zijn, en ik ook van koken/eten houd, heb ik daar ook op gereageerd. Mochten er nog geïnteresseerden voor een leesclubje zijn dan sta ik daar nog steeds voor open!
Alle reacties Link kopieren
we kunnen er wel een lees/eetclub van gaan maken zo ;)

Ik ga snel mailen om een datum te prikken!
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zie een paar reacties op een leesclubje. Ze zijn al wel oud de berichtjes, dus ik vraag me af of het leesclubje nog bestaat. Hopelijk reageert hier iemand nog op.

Heleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven